Tidningar

Som medlem i Vårdförbundet får du rabatt på flera intressanta tidningar. En nyhet är att du nu har prova på-rabatt på tidskrifterna Modern psykologi, Modern filosofi och Forskning och framsteg. Som medlem har du också rabatt på tidningarna Råd och rön samt Allt om trädgård

Prova på-rabatt på tre intressanta tidskrifter från Vetenskapsmedia.

Modern psykologi

Modern Psykologi är både en underhållande och seriös tidning om tänkande, känslor, relationer och beteende. Utsedd till Årets tidskrift 2012!

Modern filosofi

Modern Filosofi är en tidning för alla som vill få perspektiv på livet och aktuella samhällsfrågor. Tidningen är underhållande, inspirerande och allmänbildande.

Forskning och framsteg

Forskning & Framsteg är en populärvetenskaplig tidskrift som vänder sig till dig som är nyfiken på allvar. Begripliga och intresseväckande forskarrapporter om allt från materiens minsta beståndsdelar till den yttersta rymden. Från djurens beteende till den mänskliga hjärnan. Från livets uppkomst till aktuella energiproblem.

Du får två nummer för 50 kronor.

Råd och Rön – beställ tolv nummer men betala för tio

Som medlem i Vårdförbundet får du två extranummer av tidningen Råd och Rön när du tecknar en helårsprenumeration. En helårsprenumeration innehåller tio nummer men som medlem får du två extra nummer samt full tillgång till webbplatsen.

Erbjudandet gäller nya prenumeranter inom Sverige till och med februari 2016.

Prenumerationen beställs antingen via Råd och Röns webbplats, via Titeldatas kundtjänst eller via telefon 0770 - 45 71 45. Telefontid måndag-fredag 08.30-16.00.

Ange vid beställning att det gäller Råd & Rön och att du vill ta del av Vårdförbundets erbjudande. Uppge kampanjkod 525.

Allt om trädgård

Som medlem i Vårdförbundet kan du teckna en prenumeration med minst 20 procent rabatt på tidningen Allt om trädgård.

Rabatten gäller vid nytecknande av hel- eller halvårsprenumerationer. Du får 20 procent rabatt på helår 16 nr (endast 551 kronor) och 20 procent rabatt på halvår 8 nummer (endast 295 kronor).