Jönköping

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.jonkoping@vardforbundet.se
Sjuksköterska passerar genom dörr . Hon har mörkt hår i en knut på huvudet och vita arbetskläder.

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Förtroendevalda skolsköterskor 6 oktober

Den 6 oktober klockan 15.00-17.00 är du som förtroendevald skolsköterska välkommen till en digital nätverksträff tillsammans med andra förtroendevalda skolsköterskor i din kommun och i avdelning Kronoberg. Vi pratar ön, arbetsmiljö, MLA (medicinskt ledningsansvarig), arbetsuppgifter i -och utanför ditt ansvar, värdering av yrket, karriärvägar och flexavtal.

• Skolsköterskedagen 1 november!

Den 1 november är du välkommen till skolsköterskedagen, en heldag på Hotell Högland i Nässjö tillsammans med andra skolsköterskor från Jönköping och Kronoberg. Du bjuds på föreläsning, intressanta diskussioner och massor av erfarenhetsutbyte.

• Vem är Årets skyddsombud i avdelning Jönköping?

Inför Skyddsombudets dag den 26 oktober vill vi lyfta och hylla detta viktiga uppdrag genom att utse Årets Skyddsombud i avdelning Jönköping.

Visa alla nyheter