Örebro

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.orebro@vardforbundet.se
Sjuksköterska passerar genom dörr . Hon har mörkt hår i en knut på huvudet och vita arbetskläder.

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• En stund med Vårdförbundet lönar sig!

Ta med dina kollegor och var med och snacka lön eller arbetsmiljö på Vårdförbundets digitala drop-in träffar. Höstens träffar börjar med arbetsmiljö tisdagen den 27 september klockan 11–12. Nyfiken på lön? Boka in torsdagen den 29 september mellan klockan 12–13.

• Äntligen är våra populära TCO-föreläsningar tillbaka!

Hösten inleds med författaren och föreläsaren Christina Stielli. Hon bjuder på en föreläsning med en intelligent blandning av fakta och underhållning - som kan syfta till ett bättre och mer hållbart medarbetarskap.

• Utbildningsdag med Maria Steinberg 13 oktober

Vägen till ett hälsofrämjande arbetsliv - En inspirerande utbildningsdag för dig som är förtroendevald, chef, ledare eller HR i avdelning Örebro. Du får fördjupad kunskap om arbetsmiljö och verktyg till ett systematiskt arbetsmiljöarbete, så ni tillsammans på arbetsplatsen kan nå era gemensamma mål för ett hållbart yrkesliv. För dig som är chef eller ledare är utbildningsdagen en halvdag som avslutas med gemensam lunch.

Visa alla nyheter