Örebro

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.orebro@vardforbundet.se
Två röntgensjuksköterskor som är medlemmar i Vårdförbundet

Vi valde vårt jobb med omsorg och vill kunna utföra det på bästa sätt. Men arbetsförhållandena inom vården är tuffa. Vårdförbundet arbetar för bättre villkor och ett hållbart arbetsliv. Så att vi kan göra jobbet vi älskar. Så, värva eller bli värvad och få Sverigechecken.

• Afternoon tea för 62+

Född 1959 eller tidigare? Kom på en härlig, kollegial träff i Örebro - en eftermiddag med tidigare och nuvarande kollegor, samtal och smarrig Afternoon tea.

• FOLKSAM - om försäkring och pension

Pension - berör oss alla oavsett om du har långt kvar eller om den börjar närma sig! Genom ditt medlemskap i Vårdförbundet får du nu chansen att delta i en digital informationsträff, där Mikael Romell från Folksam pratar pension, berättar om hur pensionssystemet ser ut och vad du faktiskt får för det du betalar! Han kommer också att prata om medlemsförsäkring. Det är du som har störst möjlighet att påverka din ekonomiska framtid.

• Barnmorskedagen - vem vill du hylla?

Den 5 maj är det Internationella yrkesdagen för Barnmorskor! Har du en alldeles fantastisk kollega, någon som är en schysst arbetskamrat, sprider god stämning och kanske inspirerar andra?

Visa alla nyheter