Blekinge

Postadress: Box 3260 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.blekinge@vardforbundet.se
Sjuksköterska passerar genom dörr . Hon har mörkt hår i en knut på huvudet och vita arbetskläder.

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Vinnaren av Årets förtroendevald!

Att vara förtroendevald är en viktig uppgift och utgångspunkten för uppdraget finns i medlemmarnas gemensamma samtal om vad ni vill förändra och förbättra i arbetet, på arbetsplatsen, i yrkena och inom vården. Titta vem som blev den lyckliga vinnaren av Årets förtroendevald i avdelning Blekinge!

• Här är årets stipendiater!

Varje år delar vi ut stipendium på 5000 kr till en kandidat- och en magisteruppsats med syfte att främja forskning, ny kunskap och utvecklingen av hälso- och sjukvård. Nu har vi utsett årets vinnare!

• Kom och yoga med Vårdförbundet!

För att belysa vikten av återhämtning bjuder Vårdförbundet in medlem till yoga i år igen! Vi kör ett pass som passar alla och ses på gräsmattan vid havet utanför Blekinge Tekniska Högskola i Karlskrona. Yogainstruktör är medlemmen och intensivvårdssjuksköterskan Marie-Louise König.

Visa alla nyheter