Norrbotten

Postadress: Box 3260 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.norrbotten@vardforbundet.se
Två röntgensjuksköterskor som är medlemmar i Vårdförbundet

Vi valde vårt jobb med omsorg och vill kunna utföra det på bästa sätt. Men arbetsförhållandena inom vården är tuffa. Vårdförbundet arbetar för bättre villkor och ett hållbart arbetsliv. Så att vi kan göra jobbet vi älskar. Så, värva eller bli värvad och få Sverigechecken.

• Möten om HÖK-22 och arbetsmiljö

Är du förtroendevald och vill veta mer om HÖK-22, bemanningen i sommar eller arbetsbelastningen? I maj anordnar Vårdförbundet Norrbotten träffar på flera olika orter . Läs mer och anmäl dig till det tillfälle som passar dig.

• Är du förtroendevald i kommunen?

Då har du förhoppningsvis fått en inbjudan till Förtroendevalda utbildningen som är för dig i kommunen och ger dig möjlighet att delta via ett digitalt möte. Hoppas att du har möjlighet att delta och samtidigt utbyta tankar och erfarenhet med andra förtroendevalda.

• Vi behöver dina åsikter!

Kom och möt Vårdförbundet Norrbotten, ta en fika och diskutera den kommande kongressen i maj 2022 och de motioner som kommit in. Möt oss på något av de fem sjukhusen i länet, här ser du var och när du kan träffa oss. Du kan även möta oss via en digital träff den 4 maj som du hittar i aktivetsportalen.

Visa alla nyheter