Södermanland

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.sodermanland@vardforbundet.se
Två röntgensjuksköterskor som är medlemmar i Vårdförbundet

Vi valde vårt jobb med omsorg och vill kunna utföra det på bästa sätt. Men arbetsförhållandena inom vården är tuffa. Vårdförbundet arbetar för bättre villkor och ett hållbart arbetsliv. Så att vi kan göra jobbet vi älskar. Så, värva eller bli värvad och få Sverigechecken.

• Låt inte tankar och idéer stanna i fikarummet!

Anmäl dig till årsmötet den 29 september i Eskilstuna. Årsmötet är grunden i vår demokratiska förening och du som medlem har möjlighet att påverka frågor och beslut som Vårdförbundet avdelning Södermanland ska arbeta med framöver.

• Välkommen till digitalt drop-in-möte om nya avtalet HÖK22

Den 3 maj samt den 10 maj mellan kl. 14:00-16:00 har du möjlighet att ställa frågor om det nya avtalet till oss i styrelsen avdelning Södermanland. Vi kommer även prata kring kongressen som äger rum 13-16 maj. Du behöver inte anmäla dig - följ bara teamslänken!

• 15 april ska fira biomedicinska analytikerdagen !

Så passa på att nominera en fantastisk kollega, som stödjer och peppar dig och håller arbetsglädjen uppe. Avdelningsstyrelsen för Södermanland väljer ut vinnaren som tillsammans med kollegorna vid vinnande arbetsplats bjuds på tårta. Tack, för att du finns och gör ett utmärkt jobb! OBS! Ända fram till 15 april kan du skicka in din nominering.

Visa alla nyheter