Västerbotten

Postadress: Box 3260 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.vasterbotten@vardforbundet.se
Sjuksköterska passerar genom dörr . Hon har mörkt hår i en knut på huvudet och vita arbetskläder.

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Fyra frågor till Jenny Olsson

Sommaren och årsmötet 2022! Det är två av punkterna i senaste Ordförande har ordet i Västerbotten. Avdelningsordförande Jenny Olsson beskriver läget som tuff och kaosartad i vården i Västerbotten under sommaren.

• Nominera och se vilka som är nominerade!

Den 30 september är det årsmöte och Vårdförbundet Västerbotten kommer att hålla ett fyllnadsval till ledamot avdelningsstyrelse. Är du eller känner du någon som är klok, nyfiken, uthållig och beredd att jobba hårt för förbättringar?

• Årets förtroendevalda och Västerbottens bästa vårdchef

Har du en engagerad och initiativrik förtroendevald på din arbetsplats som gör skillnad för dig och dina kollegor? Eller en chef som gör ett riktigt bra jobb och leder både verksamhet och personal på ett bra sätt? Då kan du visa din uppskattning genom att nominera hen till utmärkelsen Årets Förtroendevald eller Västerbottens bästa vårdchef.

Visa alla nyheter