Besök: Adolf Fredriks Kyrkogata 11
Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.stockholm@vardforbundet.se
Två röntgensjuksköterskor som är medlemmar i Vårdförbundet

Vi valde vårt jobb med omsorg och vill kunna utföra det på bästa sätt. Men arbetsförhållandena inom vården är tuffa. Vårdförbundet arbetar för bättre villkor och ett hållbart arbetsliv. Så att vi kan göra jobbet vi älskar. Så, värva eller bli värvad och få Sverigechecken.

• Medlemserbjudande - En kväll med teater!

Här kommer en fint erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Strindbergs Intima Teater har premiär på Spöksonaten - en föreställning om demens. Med ett fast grepp om rullatorn navigeras du genom kval, lögner, hopp och förtvivlan, med en god portion humor.

• Vill du arbeta på facklig tid?

Vi behöver bli fler engagerade på förtroendeuppdrag med facklig tid i avdelning Stockholm. Är du sugen på ett roligt, utmanande och utvecklande förtroendeuppdrag med chans att göra skillnad? Just nu söker vi särskilt dig som är anställd och förtroendevald på Södersjukhuset men även på Karolinska med inriktning mot Solnasidan.

• Är du barnmorska i Stockholm? Läs det här!

Bristen på barnmorskor som vill arbeta inom Stockholms förlossningsvård (vården före, under och efter förlossning) är stor och har blivit ännu större de senaste veckorna.

Visa alla nyheter