Kronoberg

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.kronoberg@vardforbundet.se
Två röntgensjuksköterskor i blå arbetskläder står utanför ett sjukhus. De ser glada ut och tittar in i kameran.

Vi valde vårt jobb med omsorg och vill kunna utföra det på bästa sätt. Men arbetsförhållandena inom vården är tuffa. Vårdförbundet arbetar för bättre villkor och ett hållbart arbetsliv. Så att vi kan göra jobbet vi älskar. Så, värva eller bli värvad och få Sverigechecken.

• Biokväll i Växjö den 22 november!

Nu bjuder vi dig som är medlem på en mysig biokväll och något gott att knapra på till filmen! Vi ser filmen Kärleksbevis med Rolf Lassgård, Livia Millhagen och Hedda Rehnberg i huvudrollerna.

• Varmt välkommen till chefsträff den 17-18 november i Norrköping !

Vårdförbundet Kronoberg erbjuder nu chefsmedlemmar ett dygn fyllt av inspiration och intressanta föreläsningar. Det blir föreläsningar kring aktuella frågor och teman som rör din roll. Dessutom får du möjlighet att träffa andra chefskollegor för att byta erfarenheter och hämta inspiration.

• Mötesplats 6 oktober - för dig som är chef!

Du vet väl att du får stöd i din chefsroll av personer som arbetar med chefs- och ledarfrågor? Den 6 oktober klockan 14.00-16.00 är du välkommen till våra nya lokaler på Storgatan 16 i Växjö. Prata om det som är viktigt för dig som chef. Vad är dina största utmaningar och behov där avdelningsstyrelsen kan vara stöd och aktörer?

Visa alla nyheter