Gotland

Postadress: Box 3260 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.gotland@vardforbundet.se
Sjuksköterska passerar genom dörr . Hon har mörkt hår i en knut på huvudet och vita arbetskläder.

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Årsmöte 2022

Varmt välkommen på årsmötet den 27 september. Gotlands årsmöte startar 17:00 och är i år digitalt.

• Sommarfest den 7 juni

Välkommen till Frimis i Visby den 7 juni för att fira in sommaren med middag, musikunderhållning och härligt sällskap. Vi passar även på att hålla ett extra årsmöte där vi medlemmar väljer ny ordförande, vice ordförande och en styrelseledamot som ska leda avdelningen framåt de närmaste åren. Välkommen!

• Extra årsmöte - nominera och se vilka som är nominerade!!

Vårdförbundet Gotland behöver välja en ny ordförande, vice ordförande och en ledamot som vill driva Vårdförbundets verksamhet och leda avdelningen framåt. Valet sker vid ett extra årsmöte den 7 juni. Har du eller någon du känner engagemanget, drivet och viljan - nominera nu!

Visa alla nyheter