Gotland

Postadress: Box 3260 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.gotland@vardforbundet.se
Två röntgensjuksköterskor som är medlemmar i Vårdförbundet

Vi valde vårt jobb med omsorg och vill kunna utföra det på bästa sätt. Men arbetsförhållandena inom vården är tuffa. Vårdförbundet arbetar för bättre villkor och ett hållbart arbetsliv. Så att vi kan göra jobbet vi älskar. Så, värva eller bli värvad och få Sverigechecken.

• Sommarfest den 7 juni

Välkommen till Frimis i Visby den 7 juni för att fira in sommaren med middag, musikunderhållning och härligt sällskap. Vi passar även på att hålla ett extra årsmöte där vi medlemmar väljer ny ordförande, vice ordförande och en styrelseledamot som ska leda avdelningen framåt de närmaste åren. Välkommen!

• Extra årsmöte - nominera din kandidat

Vårdförbundet Gotland behöver välja en ny ordförande, vice ordförande och en ledamot som vill driva Vårdförbundets verksamhet och leda avdelningen framåt. Valet sker vid ett extra årsmöte den 7 juni. Har du eller någon du känner engagemanget, drivet och viljan - nominera nu!

• Regional konferens för skyddsombud

Välkommen till regional dag i Visby den 2 juni 2022 – med inriktning mot samverkan och friskfaktorer. Dagen arrangeras av AFA försäkring.

Visa alla nyheter