Avsluta medlemskap

Vi hoppas du är nöjd med ditt medlemskap och alla fördelar, förmåner och tjänster som ingår. Vill du inte eller kan du inte vara kvar i Vårdförbundet säger du upp ditt medlemskap genom att kontakta Vårdförbundet Direkt.

För att gå ur Vårdförbundet kontaktar du Vårdförbundet Direkt på telefon 0771-420 420, vardagar 08:00-18:00. Det går även bra att kontakta Vårdförbundet Direkt via detta webbformulär.

För oss är det viktigt att veta varför du vill lämna oss. Om det beror på att du börjar jobba inom ett annat verksamhetsområde, blir pensionär eller om det är något i medlemskapet som du inte är nöjd med. Berätta gärna det för oss när du kontaktar Vårdförbundet Direkt. Då har vi möjlighet att åtgärda sådant som inte fungerar och utveckla Vårdförbundet. Tack på förhand!

Reducerad avgift

Observera att du kan få reducerad avgift vid föräldraledighet, pension, studier med mera. Läs mer om medlemsavgifter eller kontakta Vårdförbundet Direkt så berättar vi mer.

Vårdförbundet Direkt

Du når vår medlemsservice Vårdförbundet Direkt på telefon 0771-420 420