• Medlemsmöte om HÖK 24, på alla sjukhus i Skåne

Under augusti och september erbjuder vi medlemsmöten på alla sjukhus i Skåne, och berättar om varför Vårdförbundet tillslut tackade ja till nytt kollektivavtal, vad det innebär och vad som händer framåt. Mötet är drop-in, så du behöver inte anmäla dig i förväg. Välj en ort och dag som passar dig!

• Är du förtroendevald i Region Skåne och intresserad av ett uppdrag som huvudskyddsombud för Vårdförbundet Skåne?

Är du förtroendevald i Region Skåne och intresserad av ett uppdrag som huvudskyddsombud för Vårdförbundet Skåne? Nu behövs det nya förtroendevalda till vårt team HSO (huvudskyddsombud). Det är ett spännande och utvecklande uppdrag för dig med engagemang och driv!

• 30% på färg & färgtillbehör

Teknos tackar inte med applåder, Teknos tackar med färg och ger dig som medlem ett superbra erbjudande!

• Avtalsrörelsen 2024

Den 28 juni kom Vårdförbundet överens med SKR och Sobona, om ett nytt kollektivavtal. Här kan du läsa allt om vad det nya avtalet innebär och hitta vanliga frågor & svar.