Semestra i Italien

Som medlem i Vårdförbundet har du möjlighet att bo billigt på semesteranläggningen Riva del Sole i vackra Toscana. Ta chansen att vila upp dig i naturskön miljö och besök spännande italienska utflyktsmål. 11 september till 15 oktober har du möjlighet att bo till ett ännu mer förmånligt pris än vanligt.

Njut av sommarens sista solstrålar till ett förmånligt pris

Fick du för lite sol och värme den här sommaren?
Bygg på din solbränna i september och oktober vid Toscanas kust!
Som medlem har du 25 procents rabatt på boende i lägenhet och 20 procent på hotellet i september och oktober 2017!

Läs mer på Riva del Soles webbplats.

Boka din resa här eller skicka e-post till bokning@rivadelsole.it

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procents rabatt på lägenheterna och 10 procents rabatt på hotellet på anläggningen Riva del Sole Resort & SPA.

Riva del Sole ligger i det frodiga och böljande landskapet Toscana, i en vacker grönskande pinjeskog och nära havet. Res på utflykt till kulturella städer och sevärdheter i centrala Italien (Florens, Pisa, Rom) eller njut av vinprovningar på någon av de närliggande vingårdarna.

Ta chansen att vila upp dig i SPA-anläggningen – med jacuzzi, bastu och Beauty Center, eller håll dig i form i det välutrustade gymmet. Riva del Sole erbjuder också pooler, barer, restaurang, underhållning, idrottsaktiviteter och barnklubb.

Lägenheterna är belägna i den skuggiga pinjeskogen, medan hotellet ligger endast ett stenkast från den privata sandstranden.

Boka din resa och se priser här.

Du kan också kontakta Riva del Sole via e-post: bokning@rivadelsole.it eller via telefon 08-21 47 43.