Semestra i Italien

Som medlem i Vårdförbundet har du möjlighet att bo billigt på semesteranläggningen Riva del Sole i vackra Toscana. Ta chansen att vila upp dig i naturskön miljö och besök spännande italienska utflyktsmål.

Som medlem i Vårdförbundet får 20 procents rabatt på boendet på semesteranläggningen Riva del Sole i Italien. Anläggningen är belägen i Castiglione della Pescaia i vackra Toscana, cirka 18 mil norr om Rom. Väljer du att semestra här så ligger utflyktsmål som Pisa, Florens, Siena och Rom nära till hands. Riva del Sole är familjevänligt, bekvämt och ligger naturskönt direkt vid stranden. Här erbjuds faciliteter såsom pool, barnpool, restaurang, bar, aktiviteter med mera.

År 2010 invigde Riva del Sole en ny spaanläggning – med tre pooler, barnpool och lekplats. På den nya spaanläggningen finns även Jacuzzi, Fitness Center, Beauty Center med behandlingar och hälsobar.

Bokningskontoret är öppet måndag-fredag mellan klockan 09.00-16.00 (lunchstängt 12.30-13.00). Telefon 08- 21 47 43.

Läs mer och se fler bilder på Riva del Soles hemsida