Hotellerbjudanden

Bohusgården

Upplev en härlig helg eller några dagar på hotell. Som medlem i Vårdförbundet får du rabatt på hotellvistelser på Nordic Choice Hotels och Elite Hotels. Rabatten gäller under helger och lov. Du kan välja mellan olika hotell i både Skandinavien och Baltikum. Just nu har dessutom Bohusgården i Uddevalla ett fint sommarerbjudande till alla medlemmar!

Bohusgården i Uddevalla

Bra pris på "Bästkust-boende" i sommar! Bohusgården Hotell och Konferens i Uddevalla har just nu ett härligt sommarerbjudande. Du som medlem i Vårdförbundet får specialpris på en sommarvistelse på 3 eller 4 dagar mellan 4 juni och 12 augusti – spara upp till 1 280 kronor per person! Njut av spa, salta bad, räkor och strandpromenad vid havet.

Boka din vistelse redan nu på www.bohusgarden.se/medlem
Uppge "Medlem" som bokningskod i formuläret.

Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels har fler än 160 hotell på hundra destinationer i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum.

Som medlem i Vårdförbundet får du alltid 15 procents rabatt på alla rum under helger om du anländer fredag, lördag eller söndag.

Rabatten gäller även under skollov, som exempelvis sportlov, påsklov, sommarlov, höstlov och jullov. Under loven erbjuds rabatten under hela lovperioden, det vill säga alla dagar i veckan.

Elite Hotels

Som medlem får du 25 procent rabatt på Elite Hotels flexavtal på helger och lov.

Rabatten gäller ett begränsat antal rum på Elite Hotels dagspris och kan ej kombineras med andra erbjudanden. Uppge bokningskod PROTCO när du bokar.