Hotellerbjudanden

Bohusgården

Lyxa till det med några dagar på hotell. Som medlem i Vårdförbundet får du rabatt på hotellvistelser på Nordic Choice Hotels och Elite Hotels. Rabatten gäller under helger och lov. Du kan välja mellan olika hotell i både Skandinavien och Baltikum. Dessutom har vi två tidsbegränsade erbjudanden hos Bohusgården i Uddevalla.

Bohusgården i Uddevalla

Bohusgården hotell och konferens ligger i härliga Boshuslän, precis vid vattnet. Läs mer om hotellet.

Julbordsweekend

Stanna en natt på Bohusgården för 1295 kr per person. Bokar du för mer än 8 personer är priset 1195 kr per person.

Frukost, spa, ankomstkaffe med korv med bröd, julbord med glögg och underhållning ingår.

Datum: 30/11, 1/12, 7/12, 8/12, 14/12 och 15/12

Boka på bokning@bohusgarden.se eller telefon 0522-364 20. Uppge "Medlem".

Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels har fler än 160 hotell på hundra destinationer i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum.

Som medlem i Vårdförbundet får du alltid 15 procents rabatt på alla rum under helger om du anländer fredag, lördag eller söndag.

Rabatten gäller även under skollov, som exempelvis sportlov, påsklov, sommarlov, höstlov och jullov. Under loven erbjuds rabatten under hela lovperioden, det vill säga alla dagar i veckan.

Elite Hotels

Som medlem får du 25 procent rabatt på Elite Hotels flexavtal på helger och lov.

Rabatten gäller ett begränsat antal rum på Elite Hotels dagspris och kan ej kombineras med andra erbjudanden. Uppge bokningskod PROTCO när du bokar.