Resor och semester

Som medlem i Vårdförbundet får du ta del av våra semestererbjudanden. Unna dig hotellövernattning i Italien, Skandinavien eller Baltikum. Eller njut av en kryssning till förmånligt pris.
  • Kryssningar

Som medlem i Vårdförbundet får du rabatt på kryssningar hos Birka Cruises, Tallink Silja och Viking Line.

• Hotellerbjudanden

Lyxa till det med några dagar på hotell. Som medlem i Vårdförbundet får du rabatt på hotellvistelser på Nordic Choice Hotels och Elite Hotels. Rabatten gäller under helger och lov. Du kan välja mellan olika hotell i både Skandinavien och Baltikum. Just nu har vi specialerbjudande för Bohusgården.

• Semestra i Italien

Som medlem i Vårdförbundet har du möjlighet att bo billigt på semesteranläggningen Riva del Sole i vackra Toscana. Ta chansen att vila upp dig i naturskön miljö och besök spännande italienska utflyktsmål.

• Rabatt på tågresor med SJ

Fram till den 30 juni 2019 får du 15 procent rabatt på tågresor med SJ. Därefter har du upp till 10 procent rabatt året ut.