Just nu erbjuder Vårdförbundet tillsammans med DN att läsa DN digital BAS helt gratis under 6 månader utan krav på en tillsvidareprenumeration. Som medlem får du också rabatt på böcker från Studentlitteratur. Du kan också beställa boken "Genusyrsel och Normuppror" – gratis för medlemmar!

Läs DN digital gratis i 6 månader

Som medlem i Vårdförbundet får du just nu läsa DN digital gratis i 6 månader. Erbjudandet gäller dig som just nu inte har en prenumeration på DN. Du får tillgång till Dagens Nyheters digitala tjänst DN digital Bas vilket ger dig möjlighet att läsa alla artiklar på DN.se och i DN-appen helt gratis. Prenumerationen avslutas automatiskt om du inte väljer att förlänga din prenumeration.

Villkor

Erbjudandet gäller för dig som just nu inte har en prenumeration på DN. Fram till den 31 december kan du teckna erbjudandet om 6 månaders gratis läsning av DN Digital Bas. Cirka 10 dagar innan din prenumeration går ut kommer ett erbjudande om att fortsätta läsa och då övergår prenumerationen till en tillsvidareprenumeration. Om inget görs så avslutas prenumerationen automatiskt.

Klicka här för att ta del av erbjudandet (inloggning krävs)

Studentlitteratur

Köp utvalda böcker till specialpris hos Studentlitteratur. Medlemmar i Vårdförbundet kan köpa böcker till förlagspris hos Studentlitteratur, upp till 12 procent rabatt.

Tillsammans med Studentlitteratur vill vi peppa medlemmar till kompetensutveckling inom medicin, omvårdnad och vård.

Logga in och ta del av din medlemsrabatt hos Studentlitteratur

Genusyrsel och Normuppror

Beställ Vårdförbundets antologi Genusyrsel och Normuppror. Den är gratis för dig som är medlem.

Läs mer om erbjudandet