Böcker till rabatterat pris

Som medlem i Vårdförbundet får du rabatt på böcker från Bokus och Liber. Du kan också beställa böckerna "Dagdröm! Läs dig hantera stress" samt "Genusyrsel och Normuppror" – gratis för medlemmar!

Bokus

Som medlem i Vårdförbundet får du upp till 15 procents rabatt på 5–10 utvalda böcker. Erbjudandet gäller även vid bokrea. Du får dessutom alltid fem procents rabatt på Bokus övriga sex miljoner titlar. För att ta del av medlemsrabatten måste du vara inloggad. Ta del av din medlemsrabatt hos Bokus

Liber

I samarbete med Liber har vi valt ut ett antal titlar för att inspirera till egen utveckling i din yrkeskarriär. De utvalda titlarna på Vårdförbundets Boksida har rabatterade priser, en förmån för dig som är medlem i Vårdförbundet. För att ta del av medlemsrabatten måste du vara inloggad. Ta del av din medlemsrabatt hos Liber

Dagdröm! Läs dig hantera stress

Pressen på människor i både yrkesliv och privatliv är stor. Många drabbas av oro, utmattning, sömnsvårigheter och en känsla av att ha kunnat göra mer både på jobbet och privat. Stress i sig är inte farligt, men stress utan återhämtning är det. Med rätt verktyg kan du få hjälp att hantera stress innan den blir skadlig.

Läs mer om boken och beställ den här.

Genusyrsel och Normuppror

Beställ Vårdförbundets antologi Genusyrsel och Normuppror. Den är gratis för dig som är medlem.

Läs mer om erbjudandet