Böcker till rabatterat pris

Som medlem i Vårdförbundet får du rabatt på böcker från Bokus, Liber och Studentlitteratur. Du kan också beställa boken "Genusyrsel och Normuppror" – gratis för medlemmar!

Bokus

Bokus erbjuder dig som medlem 6% rabatt på hela sortimentet. Det finns över 10 miljoner titlar för dig att välja mellan. För att ta del av medlemsrabatten måste du vara inloggad. Ta del av din medlemsrabatt hos Bokus

Liber

I samarbete med Liber har vi valt ut ett antal titlar för att inspirera till egen utveckling i din yrkeskarriär. De utvalda titlarna på Vårdförbundets Boksida har rabatterade priser, en förmån för dig som är medlem i Vårdförbundet. För att ta del av medlemsrabatten måste du vara inloggad. Ta del av din medlemsrabatt hos Liber

Studentlitteratur

Köp utvalda böcker till specialpris hos Studentlitteratur. Nu kan medlemmar i Vårdförbundet köpa böcker till förlagspris hos Studentlitteratur, upp till 12 procent rabatt.

Tillsammans med Studentlitteratur vill vi peppa medlemmar till kompetensutveckling inom medicin, omvårdnad och vård.

Logga in och ta del av din medlemsrabatt hos Studentlitteratur

Genusyrsel och Normuppror

Beställ Vårdförbundets antologi Genusyrsel och Normuppror. Den är gratis för dig som är medlem.

Läs mer om erbjudandet

Konsulterna - kampen om Karolinska

Nu får du som medlem 30 kronor rabatt på den uppmärksammade boken skriven av DN-journalisterna Anna Gustafsson och Lisa Röstlund.

Läs mer om erbjudandet