Du som är studentmedlem kan nu göra din studieperiod lite lättare genom pedagogiska och roliga videoföreläsningar i anatomi, fysiologi och läkemedelsberäkning. Har du sedan tidigare inte provat MedEasy så kan du prova tjänsten gratis i 24-timmar innan du tar del av vårt erbjudande! Boosta din kunskap med videoföreläsningar!

Rabatten ger dig som studentmedlem i Vårdförbundet 50 procent rabatt vid köp av prenumerationen ”6 månader” (ordinarie pris 1 194 kr/ halvår) eller 20 procent rabatt vid köp av ”Kunskapsboost” och ”Månad”. Som medlem sparar du 597 kr på ”6 månader” prenumerationen!

Vilken prenumeration passar dig?

• 6 månader (tillgång till allt material) 50 procent rabatt för studentmedlemmar
  • Månad (tillgång till allt material) 20 procent rabatt för studentmedlemmar
  • Kunskapsboost (boosta din kunskap med fem valfria videor i månaden) 20 procent rabatt för studentmedlemmar.

Läs mer och köp din prenumeration här

Vad är MedEasy?

MedEasy förenklar komplicerade ämnen med lättförståeliga förklaringar, skisser och konkreta exempel, fokuserar på fakta och torr humor. Här hittar du videoföreläsningar inom anatomi, fysiologi, läkemedelsberäkning, EKG samt en hel del sjukdomslära.

Villkor

Erbjudandet gäller alla medlemmar och kan inte kombineras med övriga rabatter. Erbjudandet gäller abonnemangen ”6 månader”, ”Kunskapsboost” eller ”Månad”. Du behöver ditt medlemsnummer för att ta del av erbjudandet.

För att ta del av erbjudandet behöver du ange ditt medlemsnummer samt ditt för- och efternamn på MedEasys hemsida. Ditt medlemsnummer hittar du i inloggat läge på mina sidor. Är du ny medlem så återkommer vi så snart vi har hanterat din medlemsansökan.

Läs mer och köp din prenumeration här