Hej medlem!

Snart lämnar vi 2020 och det året glömmer vi inte. Efter en ”pandemiomformad” demokratisk process, har vi i styrelsen tagit beslut om en verksamhetsplan för 2021. En pandemisäker plan för att vi på allra bästa sätt kan driva dina vård, yrkes- och villkorsfrågor.

Som medlem är du väldigt värdefull för oss och vi vill gärna träffa dig. Därför anordnar vi digitala träffar under nästa år! Redan nu erbjuder vi både frukost och lönemingel!

Digital Medlemsfrukost - Läs mer.

Digitalt Lönemingel - Läs mer.

Vi vill även passa på o peppa dig som inte har någon förtroendevald/skyddsombud på arbetsplatsen. Prata med dina kollegor och fundera på vem som passar bra, som kan samla ihop alla era kloka viljor om profession och villkor. Ta del av uppdragsbeskrivningen på webben, för att leta efter den rätta för din arbetsplats.

Läs mer om uppdraget som förtroendevald.

Hör av dig till oss i styrelsen om du har något ni vill prata om. Vi finns ett sms, eller e-post bort, så länge vi inte fysiskt kan mötas.

Här finns kontaktuppgifter till oss.

Håll i och håll ut, det är tillsammans vi klarar pandemin - både i yrket och som medborgare.

God Jul & Ett Gott Nytt År!

Önskar Vårdförbundet avdelning Blekinge

Vårdförbundet Direkt