Digitalt lönemingel 6 april

Möt Vårdförbundets förbundsordförande Sineva Ribeiro, förhandlingschef Anneli Söderberg och styrelsen i avdelning Blekinge för ett par timmar med samtal om lön för våra fyra professioner. Du får du möjlighet att digitalt mingla runt och prata om, och förbereda dig inför löneåret 2022.

Lönemingla med Vårdförbundet
Vad gäller inför semestern?

Att få semester när vi behöver, ger oss under den fortsatta pandemin stora utmaningar och sommaren närmar sig med stormsteg. Håll en kontinuerlig dialog med din kollega som är förtroendevald på er arbetsplats kring hur hanteringen av all semester går till hos er. Det är minst lika viktigt som utan en pandemi att hanteringen sköts så som våra regelverk säger. Har ni ingen förtroendevald på arbetsplatsen, hör av er till oss i styrelsen.

Mer om semester
Vem är värdig vinnare i Blekinge?

Nu är nomineringen öppen för dig som vill hylla en kollega eller chef genom att nominera till något av Vårdförbundets prestigefulla priser: Årets Vårdchef, Vårdförbundspriset och Årets Studenthandledare. Finns en vinnare här i Blekinge?

Vårdgalan 2021
Gratis onlineträning med Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt på träning hos Actic. Just nu får du även testa appen Actic Anywhere gratis fram till 31 maj.

Träna gratis online fram till 31 maj!
OB för vårens och sommarens storhelger

Påsk, valborg, pingst och midsommar – vad gäller egentligen för OB-ersättningar under vårens och sommarens storhelger? Vi har hela listan.

Se vårens och sommarens OB-listor
För dig som är förtroendevald

Verktygslådan Vi!, utbildningar, material och stöd - som förtroendevald i Vårdförbundet har du mängder av möjligheter och hela Vårdförbundet som backar upp dig.

Sidor och material för förtroendevalda
Erbjudande till chefer och ledare!

Chefsproffs att prata med, ledarskapscoaching, chefsrådgivning, utbildningar och inspiration. Som chef är du viktig, både för dina medarbetare och i Vårdförbundet - därför har vi ett skräddarsytt medlemserbjudande för dig som är chef eller ledare!

Medlemsförmåner för dig som är chef eller ledare!
För dig som är student!

En egen styrelse som driver frågor för studenter, coachning inför ditt första jobb, CV-granskning och rabatt på studentlitteratur. Det är några av många förmåner för dig som är student och medlem i Vårdförbundet!

Vårdförbundet Student

Vårdförbundet Direkt