Student

Manlig student som sitter vid skolbänk och gör tummarna upp mot kameran

Det är alltid lika inspirerande att möta och välkomna nya blivande sjuksköterskor på Blekinge Tekniska Högskola.
I Augusti har vi hälsat på de ca 100 nya sjuksköterskestudenterna och informerat om Vårdförbundet.

Vi kommer inom kort att skicka våra nyaste medlemmar ett välkomstmail där ni hittar mer nyttig information. Tveka inte att höra av er till oss!

Nya blivande kollegor!

Under januari månad hann vi med att välkomna många nya medlemmar från de ca 95 nya sjuksköteskestudenterna på Blekinge Tekniska Högskola.

Ni har valt ett fantastiskt yrke och kommer ha en lika fantastisk arbetsmarknad full av möjligheter som väntar på er!

Vi är såklart med er under resans gång.

Åter igen, Välkomna!

Jonas Ekestubbe och Carina Holgersson styrelseledamöter i Vårdförbundet avdelning Blekinge, välkomnar nya sjuksköterskestudenter på BTH.

T6 examen

Nytt år och nya möjligheter! Så är verkligen fallet för de ca 60 nyblivna sjuksköterskorna från Blekinge Tekniska Högskola som nu påbörjar sina karriärer efter 3 års studier!
Varmt välkomna som kollegor till ett fantastiskt viktigt, roligt och utmanande arbete!

Uppvaktning av nyutexaminerade sjuksköterskor BTH, Blekinge tekniska högskola

Studentansvariga

Lokala studentansvariga från Vårdförbundets avdelning i Blekinge är Jonas Ekestubbe tillsammans med Carina Holgersson. Vi försöker finnas på Blekinge Tekniska Högskola varje tisdag mellan 11-14 för att svara på era frågor. När vi inte är hos er har vi till vår hjälp Amanda Johansson som är vår studentrepresentant. Hon går just nu i termin 5.

Nationellt är Anna-Karin Ulander tillsammans med Sara Both studenthandläggare.

Student