Biokvällar under v 47

Medlemmar! Något att se fram emot när höstrusket kommer. Under Vårdförbundsveckan, vecka 47, bjuds du som medlem i Vårdförbundet avdelning Blekinge in till biokvällar.

Biokvällar arrangeras vid tre tillfällen under två dagar, 20 november i Ronneby och Karlshamn och 22 november i Karlskrona. Du får se filmen "Lyrro" av Peter Dalle.

Filmens handling:

LYRRO – IN OCH UTVANDRARNA är en sketchartad film som handlar om att: Människan har alltid varit på väg. Ibland flyende från något men ofta också sökande efter något annat. Kanske är det bättre någon annanstans och kanske blir vi också bättre människor om vi får möjligheten att leva på en plats längre bort?

Regi: Peter Dalle

Manus: Peter Dalle

Skådespelare: Peter Dalle, Suzanne Reuter, Henrik Dorsin, Johan Ulveson, Björn Gustafsson, Nour El Refai

Vi bjuder på läsk och popcorn!

Anmälan lämnas i Aktivitetsportalen  senast den 16 november och gäller för Ronneby och Karlshamn och 18 november för Karlskrona. Lämna återbud om du blir förhindrad!

OBS! Anmälningsbekräftelse som du får via mail gäller som biobiljett! Kom ihåg att skriva ut och ta med dig bekräftelsen eller ha din mobil i beredskap!

Vi har ett begränsat antal biljetter så "först till kvarn" gäller.

Varmt välkommen!