Linnégatan 14
0771-420 420, växel info.stockholm@vardforbundet.se

• Nytt år och nya chanser!

Att få möjlighet att höja sin lön genom att få fördjupad kunskap, byta jobb eller vara en av de som kvalitetsutvecklar på arbetsplatsen är saker som vi gemensamt behöver agera kring och jobba vidare med som motpart. Både när vi diskuterar förutsättningarna för årets löneöversyn men också individuellt i varje val vi gör, varje dag du är på din arbetsplats.

• Karriär och lön - Välkommen på nätverksträff den 6 februari!

Vi vill nu bjuda in dig som förtroendevald till en nätverksträff om karriär och lön måndag 6 februari kl. 9-16. Under dagen medverkar Vårdförbundets förhandlingschef Annelie Söderberg och Erik Westberg, handläggare för medlemsutveckling.

• Café Världen - Filmvisning: After Spring

Konflikten i Syrien är inne på sitt sjätte år. Miljoner människor har flytt. Dokumentärfilmen After Spring skildrar livet i flyktinglägret Zaatari där 80 000 människor bor. Filmen följer två familjer i lägret och hjälparbetare som kämpar för att få lägret att fungera.

• Är du där du vill vara?

Du som är medlem och chef eller ledare är välkommen till ett inspirerande och underhållande seminarium som ger dig en mix av teori, verktyg för utveckling samt diskussioner och egen reflektion.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00