Besök: Segelbåtsvägen 15
Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.stockholm@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• Vill du engagera dig fackligt?

Vi behöver bli fler engagerade på förtroendeuppdrag med facklig tid i avdelning Stockholm. Är du sugen på ett roligt, utmanande och utvecklande förtroendeuppdrag med chans att göra skillnad? Anmäl ditt intresse för att arbeta på facklig tid! Just nu söker vi särskilt dig som är anställd och förtroendevald på Södersjukhuset.

• Nominera - påverka idag och i framtiden!

Nu kan du nominera dig själv eller någon annan som brinner för utveckling, påverkan och att göra skillnad. En möjlighet att vara med och driva Vårdförbundets frågor i avdelning Stockholm!

• Väckarklocka och pengar i små högar

Intjänad tid och semesterplanering

Efter ett mycket turbulent år i region Stockholm fortsätter vi att slita på! Många förutsättningar har förändrats och försämrats under pandemin. Aktuellt just nu är uttag av intjänad tid och semesterplanering.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00