Besök: Segelbåtsvägen 15
Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.stockholm@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• DIF Fotboll bjuder på matchbiljetter!

Här kommer ett unikt erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Vi vet att du arbetat under extrema villkor under pandemin och att du fått sätta livet på paus under lång tid. Djurgården Fotboll är en förening av många, som uppskattar det otroliga arbete du och dina kollegor utfört och vill ge dig något tillbaka.

• Vilka medlemsaktiviteter vill du ha 2022?

Vi behöver din hjälp med att få en överblick över vilka medlemsaktiviteter du som medlem i avdelning Stockholm skulle vilja ha framöver. Svaren kommer att fungera som en grund i styrelsens arbete med verksamhetsplaneringen för 2022. En sammanställning av enkäten kommer att presenteras på årsmötet 30 september samt i efterhand på vår webbsida.

• Årsmöte den 30 september – Save the date

Den 30 september är det årsmöte i avdelning Stockholm – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00