Linnégatan 14, Box 55633
0771-420 420, växel info.stockholm@vardforbundet.se

• En lyckad dag med Personcentrerad kommunikation

Den 16 maj bjöd avdelningarna Gotland, Södermanland, Uppsala och Stockholm in chefer till en heldag som handlade om Personcentrerad kommunikation, som hölls av Ulrika Antonsson från Sensus som är utbildad kommunikatör och certifierad coach.

• Grattis Lotten Elgholm, du är utnämnd till en fantastisk sjuksköterskekollega!

För ett tag sen efterfrågade vi din hjälp, vi ville att du skulle nominera en fantastisk kollega inför internationella sjuksköterskedagen. Vi efterfrågade nomineringar på personer som bidrar till yrkesutvecklingen på ett engagerat och inspirerande sätt, samt bidrar till att skapa god stämning och kamratskap på arbetsplatsen.

• Fika fairtrade med Vårdförbundet 11-13 maj

Delta i World Fairtrade Challenge med Vårdförbundet den 11-13 maj. Fika med dina arbetskamrater och förtroendevalda och sätt fokus på Fairtrade-märkta produkter.

• Macrons Frankrike och det nya Europa

Café Europa arrangeras av TCO Stockholms län för medlemmar i TCO-förbunden. Under kvällen kommer vi att få veta mer om vilket Frankrike har röstats fram och vilka konsekvenser valresultatet har för Frankrike, hela EU, och inte minst oss i Sverige.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00