Vårens turné runt arbetsplatserna i Halland blev en succé - så nu gör vi det igen! Vi hälsar på dig i din verklighet, uppmärksammar dig och dina kollegor, våra professioner, goda prestationer, fina utvecklingsarbeten och andra framgångar.

Turnéplan

Vi i styrelsen tar en rundtur till olika arbetsplatser i länet för att träffa dig. Vi möts både fysiskt och digitalt, anmäl dig nedan till en fysisk lunchträff eller köp med dig en smarrig lunch till din arbetsplats eller hemmet och koppla upp dig tillsammans med dina kollegor. Vi bjuder på lunchen och ersätter dig som köpt den själv i efterhand.

Tid för alla träffar är kl. 12.00-13.00. Både medlemmar och du som är nyfiken på att bli medlem är välkommen.

Koppla upp dig eller anmäl dig för att delta på plats

Du hittar möteslänk och anmälan via länkarna nedan. Antalet platser för fysiskt deltagande är begränsat.

Välkommen att delta, oavsett vilken arbetsgivare du har!

Badsäsong?

Efter varje besök tar vi ett gemensamt bad i någon form. Det kan vara ett dopp i det blå, ett skogsbad eller annan typ av bad.

Följ turnén via våra sociala medier