Aktuellt i Gävleborg

• Enkät - Vilka medlemsaktiviteter vill du ha under 2019?

Passa på att bidra till vår verksamhetsplanering 2019! Syftet med enkäten är att få en fingervisning om vilka aktiviteter medlemmarna i avdelning Gävleborg gärna vill ha framöver. Resultatet av enkäten kommer fungera som en bas för styrelsen vid prioriteringar av aktiviteter under året som kommer. En sammanställning av enkäten kommer att presenteras på årsmötet den 14 oktober samt i efterhand på webben.

• Titta in hos oss

I oktober kan du som är förtroendevald komma och träffa oss i styrelsen avdelning Gävleborg på tre platser, Hudiksvall, Bollnäs och Gävle.

• Kallelse till avdelning Gävleborgs årsmöte 14 oktober

Välkommen till årsmöte för avdelning Gävleborg. Mötet äger rum i Bollnäs och bussar kommer avgå från både Gävle och Hudiksvall.

• Stipendier från Vårdförbundet Gävleborg

Vårdförbundet Gävleborg utdelar varje år två stipendier till studerande på kandidatnivå och magisternivå vid Högskolan i Gävle.

• Årsmöte 2018

SAVE THE DATE! Missa inte Vårdförbundet avdelning Gävleborgs årsmöte söndagen den 14 oktober.

• Chefsaktivitet - Hur ska jag orkar vara chef?

Kom och umgås en eftermiddag och kväll med oss och diskutera ämnen som just nu är högaktuella för er som ledare inom vården. Vi ses i Hudiksvall 5 september samt i Gävle 6 september.

• På gång i Vårdförbundet Gävleborg

Sommaren är redan här och vi förstår att våra medlemmar står inför en tuff sommar, vår expedition kommer att bemannas hela sommaren, om ni behöver kontakt med oss kontakta vårdförbundet direkt på 0771-420420.

• Introduktionsdag på Högskolan för studenter

Den 29 augusti arrangerar Högskolan en introduktionsdag för nya studenter. Ni kommer att träffa Vårdförbundet på infotorget under dagen.

• Tävlingen om förändringsarbete är avgjord

Nu när tävlingen om förändringsarbete är avgjord. Budgeten tillät att vi delade ut 3 priser och här presenteras vinnarna.

• Politikerdebatt med Region Gävleborg

Träffa deltagare från Vårdförbundet samt politiker från Region Gävleborgs hälso- och sjukvårdsnämnd. Den 30 augusti kl 18.00-20.00 på Elit Grand Hotell, Gävle.