• Brynäs IF matchbiljetter - enormt intresse!

Som medlem fick du ett unikt erbjudande när Brynäs IF ville visa sin uppskattning för det otroliga arbete du och dina kollegor utfört under pandemin, genom att bjuda på matchbiljetter! Nu är samtliga platser i arenan fyllda och många av dessa utav dig och dina kollegor.

• Grattis till vinnarna!

Tack för alla svar som har skickats in till tävlingen - Vinn en fika till arbetsplatsen! Extra roligt att det var så högt deltagande och att det dessutom var många som hade alla rätt. Bland de rätta svaren, har vi lottat ut 5 stycken vinnande bidrag ute i länet.

• Vi bjuder på bio - Bröllop, begravning och dop

Vårdförbundet bjuder dig som medlem på bio med popcorn och dryck! Tipsa gärna vänner och kollegor som också är medlemmar att anmäla sig, för en trevlig kväll tillsammans! Den här gången erbjuder vi biokvällar i Söderhamn, Ljusdal, Bollnäs och Sandviken.

• Årsfest - för alla medlemmar i Gävleborg

Mingel, mat och underhållning- nu kan vi äntligen mötas fysiskt igen! Den 12 november kl. 18 möts vi på Scandic CH i Gävle för en härlig, energigivande kväll. Anmäl dig idag!

• Tävling: Vinn en fika till arbetsplatsen!

Nu kör vi en ny omgång av våra uppskattade utlottningar. Svara på frågorna senast den 7 november så är du med i lottningen av en smarrig fika till alla medlemmar på arbetsplatsen.

• Nu kan du anmäla dig till årsmötet!

Den 5-7 oktober är det årsmöte i avdelning Gävleborg – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

• Picknick i det gröna!

Under augusti bjuder vi in till picknick på tre olika orter i Gävleborg. Passa på att äta lite gott och prata med oss ledamöter från avdelningsstyrelsen. Du får också möjlighet att träffa kollegor från andra arbetsplatser och byta erfarenheter, tankar och idéer. Varför inte ta med en kollega som inte är medlem, som är nyfiken på Vårdförbundet?

• Sommarinformation från Gävleborg

Här kommer lite information inför sommaren från styrelsen i avdelning Gävleborg.

• Motion - ett förslag till förändring!

En motion är en demokratisk rättighet och ett bra sätt att föra fram din åsikt på. Vad är viktigt för dig? Vill du påverka och har förslag på förbättringar?

• Nominera - påverka idag och i framtiden!

Här kan du nominera dig själv eller någon annan som brinner för utveckling, påverkan och att göra skillnad. En möjlighet att vara med och driva Vårdförbundets frågor i Gävleborg!