Hej!

Nu drar vi igång en serie digitala mötesplatser som pågår under våren. Platser för dig som arbetar i kommuner i Västra Götaland att mötas kollegialt och lära dig mer. Hoppas vi ses!

Drop-in digital medlemsfika

Välkommen till en serie med digital fika där du har möjlighet att träffa andra medlemmar och dela tankar och erfarenheter, samtala kring stort och smått med en kaffe eller te i handen. Första träffen är 22 februari kl. 11.30.

Digital medlemsfika
Nyfiken på uppdraget som förtroendevald & skyddsombud?

Vill du vara med och engagera dig och påverka och förbättra arbetet, arbetsplatsen, vården och yrket? Välkommen till denna digitala inspirationsträff där du får möta förtroendevald som berättar om sina erfarenheter kring det spännande och lärorika uppdraget. Vi möts första gången den 23 februari kl. 18.00.

Jag är nyfiken!
PEPP OCH PREPP - för förtroendevalda i kommuner

Vill du fylla på med ny energi och kraft i uppdraget som förtroendevald/skyddsombud? Vi delar erfarenheter, kunskaper och lär av varandra. På mötet deltar förtroendevald som peppar och delar sina bästa tips och trix. Start 24 februari kl. 17.15

Läs om Pepp och Prepp...
SNACKA LÖN!

Digitala mötesplatser för alla medlemmar i Västra Götaland där vi tillsammans med ombudsman Linda Ripgården pratar om bland annat vikten av en aktiv lönediskussion på arbetsplatsen och varför kunskaper om lönerevisionen lönar sig.

30 min - första tillfället 25 februari
Prova BookBeat gratis i en månad!

Med BookBeat får du tillgång till 200 000 ljud- och e-böcker direkt i din mobil eller surfplatta. Ingen bindningstid och enkelt att komma igång.

Ljud- och e-böcker med BookBeat
Mindler erbjuder kostnadsfria psykologsamtal

I och med att den rådande Covid19-pandemin erbjuder nu Mindler, två kostnadsfria stödsamtal åt alla som arbetar inom hälso- och sjukvården.

Kostnadsfria psykologsamtal med Mindler
Dags att nominera till Vårdgalans priser!

Nu är nomineringen öppen för dig som vill hylla en kollega eller chef genom att nominera till något av Vårdförbundets prestigefulla priser: Årets Vårdchef, Vårdförbundspriset och Årets Studenthandledare.

Vårdgalan 2021

Vårdförbundet Direkt