Hej!

Nu drar vi igång en serie digitala mötesplatser som pågår under våren. Platser för dig som arbetar i kommuner i Västra Götaland att mötas kollegialt och lära dig mer. Hoppas vi ses!

Drop-in digital medlemsfika

Välkommen till en serie med digital fika där du har möjlighet att träffa andra medlemmar och dela tankar och erfarenheter, samtala kring stort och smått med en kaffe eller te i handen. Första träffen är 22 februari kl. 11.30.

Digital medlemsfika
Nyfiken på uppdraget som förtroendevald & skyddsombud?

Vill du vara med och engagera dig och påverka och förbättra arbetet, arbetsplatsen, vården och yrket? Välkommen till denna digitala inspirationsträff där du får möta förtroendevald som berättar om sina erfarenheter kring det spännande och lärorika uppdraget. Vi möts första gången den 23 februari kl. 18.00.

Jag är nyfiken!
PEPP OCH PREPP - för förtroendevalda i kommuner

Vill du fylla på med ny energi och kraft i uppdraget som förtroendevald/skyddsombud? Vi delar erfarenheter, kunskaper och lär av varandra. På mötet deltar förtroendevald som peppar och delar sina bästa tips och trix. Start 24 februari kl. 17.15

Läs om Pepp och Prepp...
SNACKA LÖN!

Digitala mötesplatser för alla medlemmar i Västra Götaland där vi tillsammans med ombudsman Linda Ripgården pratar om bland annat vikten av en aktiv lönediskussion på arbetsplatsen och varför kunskaper om lönerevisionen lönar sig.

30 min - första tillfället 25 februari
Gratis onlineträning med Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt på träning hos Actic. Just nu får du även testa appen Actic Anywhere gratis fram till 31 maj.

Träna gratis online fram till 31 maj!
Mindler erbjuder kostnadsfria psykologsamtal

I och med att den rådande Covid19-pandemin erbjuder nu Mindler, två kostnadsfria stödsamtal åt alla som arbetar inom hälso- och sjukvården.

Kostnadsfria psykologsamtal med Mindler

Vårdförbundet Direkt