Vi behöver din hjälp!

Vårdförbundet har blivit kontaktade av TV 4, Kalla Fakta, och lovat bistå dem med att distribuera denna enkät till våra medlemmar på Skaraborgs Sjukhus.

Produktionen granskar långtidssjuka efter Covid-19 och riktar in sig till Vårdförbundets och Läkarförbundets medlemmar på de 10 största sjukhusen i Sverige.

Enkäten tar 2 minuter att fylla i och är helt anonym. Följ bara länken som du hittar längst ner på sidan.

Vi vet att du som medlem kan bidra med värdefull information genom att fylla i denna korta men viktiga enkät, så hoppas du vill delta.

Har du frågor kan du kontakta Lene Lorentzen, lene.lorentzen@vardforbundet.se eller ring 0700-852 886

Vem står bakom enkäten och vad är syftet?

Hej!

Jag heter My Vingren och är frilansjournalist. Jag arbetar just nu på uppdrag av Kalla Fakta, TV4s granskande program. Vi har under våren intervjuat sjukvårdspersonal som efter att ha utsätts för covid-19 blivit långtidssjuka. Vi vill se hur utbrett det här är och vänder oss därför till dig. Vi har gjort en enkät, den tar cirka två minuter att fylla i och är väldigt viktigt i vår granskning. Den riktar sig till Sveriges tio största sjukhus.

Det är en viktig granskning av dina arbetsvillkor och vi behöver din hjälp!

Hör gärna av dig om något är oklart.

Vänliga hälsningar
MY VINGREN
Frilansjournalist

my.vingren@gmail.com

TILL ENKÄTEN - Frågor om långtidscovid/långvariga effekter av covid-19.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga