Digitala seminarier - för dig som är chef eller ledare

Som chef och ledare har du ett speciellt och viktigt uppdrag, och vi utvecklar medlemsförmåner som ska vara nyttiga för just dig. Under hösten kommer Vårdförbundet därför att anordna seminarier riktade mot chefer och ledare.

Seminarierna genomförs via Microsoft Teams som går att ladda ner kostnadsfritt till din mobil eller surfplatta.  Det går även att ansluta utan att ladda ner appen. En inbjudan till mötet kommer att skickas ut till dig i god tid via mejl så du behöver ange vilken e-postadress du vill använda när du anmäler dig.

Lagar och avtal

Förbundsjurist Carita Fallström berättar om nya lagar och avtal som reglerar arbetsmarknaden.

Förbered dig inför pensionen - informationsföreläsning med KPA Pension

Att sätta sig in i hur pensionssystemet fungerar, vad som påverkar pensionen och hur du själv kan påverka din pension kan kännas svårt och krångligt, för en del också väldigt avlägset. Vi vill hjälpa dig att öka dina kunskaper - det är din framtid det handlar om!  Vi erbjuder 4 tillfällen i samarbete med KPA Pension.

Vi är för tillfället i slutskedet av planeringen av ytterligare webbaserade seminarier som kommer anordnas för chefer och ledare under hösten, håll utkik efter våra utskick som kommer till din e-post!

Om du vill komma i kontakt med förtroendevalda som är riktade just mot chefer och ledare, kontakta oss!

Varmt välkommen till våra seminarier!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga