Årsmöte 2017

Du har väl inte glömt att anmäla dig till vår utbildningsdag den 13 oktober samt vårt årsmöte den 14 oktober på Bohusgården i Uddevalla, då vi samtidigt firar Vårdförbundet 40 år!

Vårdförbundet 40 år!

Fira med avdelning Västra Götaland på Bohusgården. Vi har några platser kvar, först till kvarn...

Program:

Fredag 13 oktober: Utbildningsdag med föreläsningar och workshop.
Middag och underhållning på kvällen. Övernattning om så önskas.
Läs mer och anmäl dig.

Lördag 14 oktober: Årsmöte
Vill du enbart komma på årsmötet den 14/10 så anmäler du dig till Anki Ahlgren på telefon 031-725 28 02 eller 070-369 29 90 alternativt e-post Anki.

Information om årsmöte 2017
En annan vård är möjligt

Den 3 september planeras en landsomfattande manifestation, ” En annan vård är möjlig”. Du som medlem i Vårdförbundet kan ge ditt stöd och delta. I Västra Götaland sker detta i Alingsås, Göteborg och Skövde den 3 september. Vårdförbundet stödjer detta initiativ och ser positivt på en manifestation över hela landet då behovet av att uppmärksamma tillståndet i svensk sjukvård är stort. Därför vill vi uppmuntra alla att delta! Detta berör oss alla i Sverige, så ta med dig familj, nära och kära, vänner och bekanta och åk till närmsta manifestationsort och visa ditt engagemang.

Läs mer om manifestationen.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga