Vem blir Årets förtroendevald i Västra Götaland?

Har du en engagerad och initiativrik förtroendevald/skyddsombud på din arbetsplats som gör ett fantastiskt arbete? Du som medlem har nu en unik möjlighet att lyfta fram den personen på din arbetsplats, till att bli årets förtroendevald/skyddsombud i Vårdförbundet avdelning Västra Götaland!

Just nu är vi 19252 medlemmar och 797 förtroendevalda/skyddsombud i Vårdförbundet avdelning Västra Götaland. Med en eller flera förtroendevalda på arbetsplatsen vet vi att vi ofta är fler och mer nöjda medlemmar.

Med en förtroendevald kan ni förändra

Att vara förtroendevald är en viktig uppgift och utgångspunkten för uppdraget finns i medlemmarnas gemensamma samtal om vad ni vill förändra och förbättra i arbetet, på arbetsplatsen, i yrkena och inom vården. Vårdförbundets vision och idéprogram ger vägledning och uttrycker viktiga gemensamma mål. En engagerad förtroendevald påverkar på arbetsplatsen, stöttar sina kollegor och är bollplank till arbetsgivaren och åter till Vårdförbundet. En förtroendevalds insats har stor betydelse.

Årets förtroendevald i avdelning Västra Götaland

Vi vill visa på hur viktigt och bra det är att ha en engagerad förtroendevald/skyddsombud som gör skillnad på arbetsplatsen. Vi vill också stimulera till fortsatt goda insatser, genom att utse Årets förtroendevald/skyddsombud. Utmärkelsen delas ut på arbetsplatsen i december och du som medlem nominerar den förtroendevald som du tycker har utmärkt sig på ett positivt sätt under året!

Nominera genom att fylla i formuläret här nedan senast den 1 december. Vinnaren väljs ut av avdelningsstyrelsen och uppmärksammas på arbetsplatsen med tårta för alla kollegor.

Nominera till Årets förtroendevald /skyddsombud

Du måste vara inloggad för att skicka in formuläret.

Dina uppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer om hur Vårdförbundet hanterar personuppgifter här

Godkännande