Nominera till årets "rookie", förtroendevald samt skyddsombud

Ta nu möjligheten att sätta strålkastarljuset på någon du vet som verkar i det tysta, eller som skapat positiva förändringar för arbetskamraterna. Kanske någon som satte ner foten, någon som kom med en lysande idé eller någon vars mod var grunden till att allt löste sig till det bästa.

Ett pris delas ut till årets förtroendevald på arbetsplatsen som åstadkommit något utöver det vanliga under året, eller som bara sliter på och drar ett tungt lass.

Ett pris går till årets "rookie", det vill säga en ny förtroendevald som arbetskamraterna vill uppmuntra för ett gott arbete.

Då skyddsombudets roll är en viktig funktion har vi valt att uppmärksamma detta viktiga uppdrag. Nominera ditt skyddsombud till årets skyddsombud.

Alla som är medlemmar i Vårdförbundet Västra Götaland kan nominera en person till "Årets förtroendevald", "Årets skyddsombud eller som "Årets rookie". Nominera en som du tycker är värd att premieras. När du nominerar, ska du skriva en motivering till varför du tycker att just den personen ska få priset.

På detta sätt kan vi tillsammans uppmärksamma en del av allt det fantastiska arbete som görs av våra förtroendevalda runt om i Västra Götaland.

Sista dag för nominering är 2018-09-24.