Västra Götaland

Besök: Första Långgatan 20, Göteborg
Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.vastra.gotaland@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• Nyfiken på uppdraget som förtroendevald och skyddsombud?

Under en digitalt möte får du som är medlem i avd Västra Götaland och arbetar inom kommun, information i vad uppdraget som förtroendevald innebär, vilka möjligheter och utbildningar du kan få och hur du blir förtroendevald. Välj någon av de tre återstående träffarna - 26 oktober, 16 november eller 30 november.

• Nu kan du anmäla dig till årsmötet!

Den 2-9 oktober är det årsmöte i avdelning Västra Götaland – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

• Sommarbrev och nyheter kring avtal

Fina ord och betydelsefull information i ordförande Anne Karins sista sommarbrev. Läs även om Krisavtal 2021 samt nytt kollektivavtal angående kökortning. Du får också tips inför sommararbetet och veta hur planerna ser ut för årsmötet.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00