Västra Götaland

Norra Hamngatan 32
0771-420 420, växel info.vastra.gotaland@vardforbundet.se

• Teater Tage Granit för förtroendevalda i Skaraborg

TCO Skaraborg inbjuder förtroendevalda att delta i den interaktiva teatern Tage Granit som är en föreställning/utbildning om arbetet runt sexuella trakasserier. Den skapar dialog och diskussion kring svåra ämnen. Syftet är att ingjuta mod och självförtroende samt ge en möjlighet att inspireras av varandras erfarenheter för att stå stärkt i sitt fackliga arbete.

• Musikalen "Annie" till Göteborg

Vårdförbundet har fått ett förmånligt erbjudande att se denna klassiska musikal. Den underhåller publik i alla åldrar med vacker musik, färgsprakande dansscener och en gripande historia. I rollerna ser vi Nanne Grönvall som Miss Hannigan och Thomas Järvheden som Mr Warbucks samt en stor ensemble och inte minst ett glatt gäng barnhemsbarn och hunden Sandy. För regin står Eva Rydberg som 2005 själv stod på scen i rollen som Miss Hannigan.

• Utbildningsdag för Biomedicinska analytiker.

Den 3 juni välkomnar vi dig som är biomedicinsk analytiker i Västra Götaland att delta i en utbildningsdag på kansliet i Göteborg.

• Knegdeg

Dina pengar. Med och utan kollektivavtal. Den 17 mars firar vi kollektivavtalets dag.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00