Västra Götaland

Norra Hamngatan 32
0771-420 420, växel info.vastra.gotaland@vardforbundet.se

• Vårdförbundet söker studentinformatörer i Göteborg

Studerar du till röntgensjuksköterska, biomedicinsk analytiker eller sjuksköterska? Vill du jobba för ett yrkesförbund som utvecklar din profession och står upp för din akademiska kompetens? Då kan du vara den vi söker!

• Nominera till årets "rookie", förtroendevald samt skyddsombud

Ta nu möjligheten att sätta strålkastarljuset på någon du vet som verkar i det tysta, eller som skapat positiva förändringar för arbetskamraterna. Kanske någon som satte ner foten, någon som kom med en lysande idé eller någon vars mod var grunden till att allt löste sig till det bästa.

• Delta i EuroPride 2018

Även i år delar Vårdförbundet tältet med andra fackförbund i TCO Göteborgsfamiljen: Lärarförbundet, Facket ST, Polisförbundet, Vision, Unionen och Sensus. Sensus ordnar ”Fördomstolen” i tältet där besökare kan testa sina fördomar. I år är West Pride tillsammans med Stockholm Pride värdar för EuroPride som kommer gå av stapeln i augusti.

• Välkommen till chef-/ledarinternat den 11-12 oktober i Göteborg

Seminariet är ett samarbete mellan Vårdförbundets avdelningar i Halland, Värmland och Västra Götaland.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00