Årsmöte med efterföljande bio!

Med anledning av rådande omständigheter kommer årsmötet i år att äga rum under två kvällar. Efter avslutat årsmöte bjuder vi på bio med popcorn och dricka!

Varmt välkommen till årsmötet i Västmanland, som i år hålls den 7 och 8 oktober på biografen Filmstaden i Västerås. Du anmäler dig till EN av kvällarna. Årsmötets formella del startar den 7 oktober och avslutas den 8 oktober, men i övrigt ser kvällarna likadana ut.

Årsmötet startar kl. 17.30 med registrering från kl. 17.00. Efter mötet avslutar vi kvällen med att tillsammans se filmen Våga drömma, popcorn och dricka ingår!

Med anledning av rådande pandemi kan vi inte ha årsmötet under en kväll, men vi ser ändå vikten av att träffas och ha den nära dialogen inom årsmötet som prioriterat. Därför har vi valt att dela upp årsmötet på två kvällar och ändå följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer. Vi följer utvecklingen och återkommer om nya direktiv införs som förändrar planeringen.

Vad är viktigt för dig 2021?

Vad vill du att vi arbetar vidare med 2021? Skicka in en motion till oss! Som medlem har du rätten att påverka, komma med förslag och idéer för att påverka politiken i Vårdförbundet. En motion är just ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. Vi behöver få in din motion senast den 25 september.

Eftersom det endast finns möjlighet att ta emot 50 medlemmar per kväll rekommenderar vi att du anmäler dig så fort du kan!

Årsmötet 7 oktober - ANMÄLAN

Årsmötet 8 oktober - ANMÄLAN

Vi ser fram emot att träffa dig!

Hälsningar
Avdelningsstyrelsen Västmanland