Nominera till Årets förtroendevald i Västernorrland

Nominera till årets förtroendevalda i Västernorrland. Det går att nominera fram till den 15 september.

Äras den som äras bör! Att vara förtroendevald är en viktig uppgift när det gäller att förmedla facklig information och kunskap till sina medarbetare. En engagerande förtroendevald kan påverka på arbetsplatsen och stötta sina kollegor, samt vara bollplank till arbetsgivaren.  Den enskildes insats har stor betydelse.

Vårdförbundet vill visa på betydelsen av den engagerade förtroendevalde som gör skillnad och vill stimulera till fortsatt goda insatser genom att utse årets förtroendevald i Västernorrland.

Priset till årets förtroendevald kommer att kungöras på avdelningens digitala årsmöte i början på oktober. För att erhålla priset krävs medlemskap i Vårdförbundet avdelning Västernorrland samt att den nominerade har ett förtroendeuppdrag på arbetsplatsen.

Om du vet någon du tycker ska få utmärkelsen Årets förtroendevald skicka in en nominering genom att fylla i nomineringsformuläret här nedan.

Vi vill ha din nominering senast den 15 september.

Avdelning Västernorrland

Nominera till Årets förtroendevald i Västernorrland

Du måste vara inloggad för att skicka in formuläret.
Jag är medlem

Dina uppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer om hur Vårdförbundet hanterar personuppgifter här

Godkännande personuppgifter