Utbildning och årsmöte i Sundsvall

Tisdagen den 25 september håller Vårdförbundet avdelning Västernorrland utbildning och årsmöte på Metropol i Sundsvall.

Föreläsning

Vi startar med att lyssna på en föreläsning på temat Arbetsmiljö av Torkild Sköld; "Vinnande arbetsglädje - En humoristisk föreläsning om motivation till förändring och inspiration till att vilja förändras."

Torkild är en av Sveriges bästa föreläsare inom personligt ledarskap, arbetsglädje och förändringsarbeten. Vinnare av priset som 2011 års bästa nya föreläsare. Genom igenkännande berättelser och aha-upplevelser får du tips och verktyg för att bygga upp en kultur med arbetsglädje, personligt ansvarstagande och förändringsvilja.

Torkild är utbildad yrkesofficer och civilekonom. Han har jobbat med ledarskap i mer än 30 år både i Sverige och internationellt. Sedan flera år föreläser han dagligen för företag och verksamheter.

Torkild Sköld

Årsmöte

Jane Stegring, Vårdförbundets förbundsstyrelse samt vice ordförande i avdelning Stockholm, kommer och informerar om aktuella frågor i Vårdförbundet.

Du har som medlem möjlighet att delta och påverka vårt avdelningsarbete kommande år. Under årsmötet berättar vi vad vi arbetat med under senaste året och diskuterar vad ni medlemmar vill att vi ska ta med i verksamhetsplaneringen inför kommande år samt genomför fyllnadsval av en styrelseledamot.

Jane Stegring

Anmäl dig via länken årsmöte 2018

Dagen startar klockan 13:30 och avslutas klockan 20:00. Vi bjuder på eftermiddagsfika och för dig som deltar under hela årsmötet även på middag. Det går bussar från Örnsköldsvik och Sollefteå med möjlighet att stiga på efter vägen.

Välkommen!