Nominera till spännande uppdrag och skicka in förslag till oss!

Hoppas att du har en skön sommar och får lite återhämtning efter en intensiv vår. Hösten kommer snart och då är det dags för årsmöte. Vårdförbundet Värmland har beslutat att genomföra vårt årsmöte digitalt. Vi vill uppmuntra dig till att nominera och skicka in motioner!

Årsmötet äger rum den 21-25 september och pågår under fem dagar. Du kommer att få en inbjudan med mer information och instruktioner kring hur du gör för att delta. Informationen kommer även att finnas på webben och den uppdateras löpande.

Årsmöte 2020

Nominera till spännande uppdrag

Passa på att nominera dig själv eller någon du känner till ett spännande och utvecklande uppdrag! På årsmötet kommer vi ha fyllnadsval till avdelningsstyrelsen. Vi söker en ambitiös och klok styrelsekollega som vill vara med i vårt gäng och driva Vårdförbundets arbete under ett år framåt. Mandatperioden sträcker sig till och med årsmötet 2021. Tveka inte att skicka in din nominering!

Nominera till uppdraget som styrelseledamot

Skriv en motion till oss

Vad är viktigt för dig 2021? Vilka frågor vill du att vi ska arbeta vidare med? En motion är ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. För att styrelsen ska kunna förbereda svaret inför årsmötet behöver vi få in din motion senast den 15 september. På hemsidan kan du läsa mer om hur du kan formulera dig. Vi ser fram emot att få läsa din motion!

Skicka in motion till årsmötet

Återigen, inbjudan till årsmötet och mer information kommer längre fram. Så passa på att nominera och skicka in motioner! Vi ser fram emot att höra av dig.

Har du frågor eller funderingar? Hör av dig till oss i styrelsen.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga