Vårdförbundet har sina medlemsförsäkringar via Folksam, men vet du vad du har för försäkring? Är du rätt försäkrad i förhållande till din familjesituation? Välkommen till webbinarium den 13 eller 20 oktober. Investera 45 minuter av din tid och få bättre koll på viktiga delar i ditt liv!

Känns dina försäkringar som en djungel? Vi hjälper dig!

Investera 45 minuter av din tid och få bättre koll på viktiga delar i ditt liv.

Genom ditt medlemskap i Vårdförbundet är du välkommen till ett webbinarium tillsammans med Folksam. Jan Sandström från Folksam kommer på ett enkelt och tydligt sätt ge dig vägledning i något som ofta upplevs som svårt att få grepp om och vad du faktiskt får för det du betalar! Det är du som har störst möjlighet att påverka din ekonomiska framtid.

Praktisk information och anmälan

Den här informationen sker via en videolänk och det enda som krävs för att delta är en e-postadress och tillgång till dator eller surfplatta. Kamera och mikrofon är inte nödvändigt.

Du anmäler dig direkt till Folksam via QR-kod eller länk.

13 oktober kl. 18.30-19.15

20 oktober kl. 18.30-19.15