Heja alla biomedicinska analytiker!

I samband med de internationella yrkesdagarna vill vi uppmärksamma dig som jobbar inom yrket. Nominera någon du tycker bidrar till arbetsplatsen och yrkesutvecklingen på ett engagerat och inspirerande sätt.

Den 15 april är det din yrkesdag vilket Vårdförbundet Uppsala vill uppmärksamma. Avdelningsstyrelsen önskar att vi kunde tacka och gratulera, var och en av er, för det arbete ni utför. Speciellt efter ett år med pandemi. Därför vill vi passa på att göra något särskilt för att hylla er för era livsviktiga insatser.

Har du en medlemskollega som sätter guldkant på din arbetsdag?

Någon som utmärker sig på arbetsplatsen, lyfter yrket, eller som du ser upp till? Nu har du chansen att uppmärksamma denna person genom att nominera denne till "Årets biomedicinska analytiker i avdelning Uppsala - 2021".

Vi behöver din  nominering senast måndagen den 12 april!

Avdelningsstyrelsen kommer sedan utse en värdig vinnare baserat på motivering av nominering. Här är det upp till dig, som nominerar, att gnugga hjärncellerna och lyfta varandra genom beröm och uppskattning och det går självklart att nominera flera kollegor. Vinnaren kommer uppmärksammas med ett fint pris under årsmötet hösten 2021.

PS. Visa uppskattning till varandra på arbetsplatserna! Ge beröm och hjälps åt att lyfta varandras kompetenser. Tillsammans är vi starka! DS.

Uppsala - Nominera en fantastisk kollega!

Den som nomineras är medlem i Vårdförbundet och har godkänt att bli nominerad

Dina uppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer om hur Vårdförbundet hanterar personuppgifter här

Godkännande