Nominera till Årets chef!

Vårdförbundet Uppsala vill uppmärksamma alla våra chefsmedlemmar! Nu har du chansen att nominera en chefsmedlem till Årets chef i avdelning Uppsala - 2021.

Du som är chef och ledare spelar en avgörande roll för att utveckla vården. Men du har en utmanande uppgift. Du förväntas balansera politikens, vårdtagarnas, närståendes och yrkesutövarnas önskemål för bästa möjliga resultat. Vi vet att det inte alltid är lätt. Coronapandemin har utsatt hälso- och sjukvården för ännu större prövningar och vårdpersonal har utmanats till bristningsgränsen. I rådande läge blir ditt chefsuppdrag ännu viktigare och krävande.

Som chef ska du snabbt kunna ställa om verksamheten för att säkerställa patienternas säkerhet, lösa bemanningsfrågan och skapa förutsättningar för att personalen, och du själv ska ha en trygg arbetsmiljö att jobba i.

Avdelningsstyrelsen önskar att vi kunde tacka, var och en av er, för det goda arbete ni utför.

Nominera en chef som får dig att känna stolthet över din arbetsplats och profession!

Har du en chef som systematiskt och aktivt arbetar för att förbättra arbetsmiljön och som inkluderar personalen i verksamhetsförändringar, som är lyhörd, som lyfter era kompetenser och främjar kompetensutveckling?

Nu har du chansen att uppmärksamma denna chef genom att nominera denne till "Årets chef i avdelning Uppsala - 2021".

Vi behöver din nominering senast måndag 24 september!

Avdelningsstyrelsen kommer sedan utse en värdig vinnare baserat på motivering av nominering. Här är det upp till dig, som nominerar, att gnugga hjärncellerna och lyfta din chef genom beröm och uppskattning och det går självklart att nominera flera chefer. Vinnaren kommer uppmärksammas med ett fint pris under årsmötet 12:e oktober, 2021.

Uppsala Nominera till Årets chef/ledare

Jag är medlem

Dina uppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer om hur Vårdförbundet hanterar personuppgifter här

Godkännande personuppgifter