Uppsala

Bangårdsgatan 4 A, Box 1038
0771-420 420, växel info.uppsala@vardforbundet.se
  • Röntgensjuksköterska lägger patients fot i rätt läge inför röntgen. Patienten har svart byxor på sig.

• En närbild på en bröstficka med Vårdförbundets skylt

Utbildningar för dig som är förtroendevald på arbetsplats

Vi hoppas få träffa dig som är förtroendevald på arbetsplats inom Uppsala län, ofta och i många olika sammanhang. Har du några frågor eller önskemål är du alltid välkommen att höra av dig.

• Kvinna i långt blont hår, med illgrön jacka går med mobiltelefonen i handen och stirrar ner i den

Friskt jobbat - Om stress, livsbalans och hållbara arbetsplatser

Vad är att jobba friskt? Och hur vill du leva ditt liv i en omvärld som snurrar allt fortare? TCO Uppsala län bjuder in dig som är medlem i Vårdförbundet till en föreläsning med Ninni Länsberg, författare till boken Friskt Jobbat.

• 8 personer står med ansiktet vända mot kameran

Nya styrelsen vill vara nära dig som medlem

En ny styrelse är på plats och ser mycket fram emot den kommande mandatperioden på fyra år. En styrelse som drivs av att finnas nära dig som medlem och förtroendevald.

• En biosalong full av människor.

Välkommen in i biomörkret!

Välkommen på biokväll i Uppsala 23 november. Kvällen börjar med ett gemensamt arbete kring Vårdförbundets nya vision. Vårdförbundets nuvarande vision 2018 för hälsa och helhet har nästa år som slutmål. Därför bestämde sig förbundsstyrelsen för ett drygt år sedan för att påbörja arbetet med att ta fram förslag till nya framtidsidéer och en ny vision.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00