Uppsala

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.uppsala@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Extra årsmöte i Uppsala - nominera ett kongressombud!

Vi behöver bli fler som representerar Uppsala vid Vårdförbundets kongress. Därför genomför vi ett extra årsmöte den 9-10 februari där vi väljer ytterligare kongressombud. Nominera någon du tycker skulle passa - kanske är det du som är intresserad av detta spännande uppdrag?

• Våra förslag för att lösa barnmorskekrisen i Uppsala

Den 9 november träffades barnmorskor i Vårdförbundet Uppsala för att identifiera de lokala behov vi har kopplat till de lösningar Vårdförbundet vill se nationellt för att lösa barnmorskekrisen. Det här är vad vi kom fram till.

• IK Sirius Fotboll bjuder på matchbiljetter!

Här kommer ett unikt erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Vi vet att du arbetat under extrema villkor under pandemin och att du fått sätta livet på paus under lång tid. IK Sirius Fotboll är en förening av många, som uppskattar det otroliga arbete du och dina kollegor utfört och vill ge dig något tillbaka.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00