Uppsala

Bangårdsgatan 4 A, Box 1038
0771-420 420, växel info.uppsala@vardforbundet.se
  • Två ambulanssjuksköterskor står vid en bår. På båren ligger en patient. Bilden är tagen på vintern då det är mycket snö ute.

• Ett träd fyllt av blommande rosa körsbärsblommor

Seniorklubbens vårprogram 2018

Vi hälsar såväl gamla som nya medlemmar välkomna. Seniorklubben är till för dig som är medlem i Vårdförbundet och är pensionär eller blir pensionär under våren 2018. Vi träffas ungefär 1 gång per månad.

• Välkommen på pensionsinformation den 23 januari

Vårdförbundet bjuder in dig till ett seminarium som hjälper dig att fatta trygga och välgrundade beslut kring din pension. Aktiviteten är fulltecknad, men du kan anmäla dig som reserv.

• Äntligen! Få koll på din pension den 23 januari

Vårdförbundet bjuder in dig med utbildning som sjuksköterska, barnmorska, biomedicinsk analytiker eller röntgensjuksköterska inom privat sektor och har tjänstepensionen ITP till ett seminarium som hjälper dig att fatta trygga och välgrundade beslut kring din pension. Ta gärna med en kollega som har något av de yrkena vi organiserar!

• Temautbildning för förtroendevalda, om lön

Alla förtroendevalda i länet är välkomna på utbildningsdag onsdag den 7 februari 2018. Inga förkunskaper krävs.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00