Uppsala

Besök: Övre Slottgatan 1, Uppsala
Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.uppsala@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• IK Sirius Fotboll bjuder på matchbiljetter!

Här kommer ett unikt erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Vi vet att du arbetat under extrema villkor under pandemin och att du fått sätta livet på paus under lång tid. IK Sirius Fotboll är en förening av många, som uppskattar det otroliga arbete du och dina kollegor utfört och vill ge dig något tillbaka.

• Facket om demokratin

Globala erfarenheter och hotet från nationalistiska rörelser! Digital föreläsning den 15 september, kl. 17.00- 18.00. Mats Winborgs föreläsningen handlar främst om Sverige och kopplingen mellan facklig verksamhet och demokrati.

• Nominera till Årets chef!

Vårdförbundet Uppsala vill uppmärksamma alla våra chefsmedlemmar! Nu har du chansen att nominera en chefsmedlem till Årets chef i avdelning Uppsala - 2021.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00