Dags för årsmöte!

Viktiga beslut, inspirationsföreläsning och underhållning på Wallmans.

Vårdförbundsklubben Praktikertjänst bjuder in till årsmöte den 27 september. Var med och rösta fram en ny styrelse. Vi informerar om klubbens pågående arbete inom koncernen samt diskuterar och beslutar om vad klubbstyrelsen ska arbeta med framöver. Vi bjuder på lunch samt en inspirerande föreläsning med Gunilla Keller om stress och stresshantering. För de som önskar så fortsätter vi därefter med middag och underhållning på Wallmans.

Kl. 9.30-15.30 Årsmöte samt inspirationsföreläsning med Gunilla Keller
Kl. 18.30 Wallmans

När och var

Den 27 september på Praktikertjänsts huvudkontor, Adolf Fredriks kyrkogata 9, Stockholm.

Anmälan

Du anmäler dig till årsmötet alternativt till både årsmötet och Wallmans senast den 9 september till Therese Palmqvist via e-post therese.palmqvist@vardforbundet.se. Vi bjuder på lunch och fika under dagen samt middag på Wallmans.

Ladda ner inbjudan

För dig som är medlem gäller följande:

Hör med din närmaste chef om du får gå på arbetstid alternativt begär ledighet. Vid beviljad ledighet meddelar du din chef att du vill använda dig av dina 3 timmar per år som du har rätt till enligt UVA (Praktikertjänst samverkansavtal) som anger att; "Medlem i facket har rätt till facklig information på betald tid högst 3h/per år".

Nominera dig eller någon annan!

Kontakta valberedaren Anna Klausen på epost anna.klausen@ptj.se
för information om styrelsearbetet och om du vill nominera dig själv eller någon annan till styrelsen.

Ses på årsmötet!
Therese Palmqvist
Ordförande i Vårdförbundsklubben Praktikertjänst
Leg. Sjuksköterska
Mobil: 0707893825
E-post: therese.palmqvist@vardforbundet.se

Värva kollegor - få fin gåva från Delicard!

Du har dessutom chansen att bli vår rekryteringsstjärna och vinna en SPA-helg! Erbjudandet gäller 1 maj till och med 31 augusti.

Värva kollegor - få fin gåva från Delicard
Åk till västkusten i sommar!

Som medlem i Vårdförbundet får du specialpris på en sommarvistelse på Bohusgården utanför Uddevalla vecka 23-32

Sommarvistelse Bohusgården
20 procent rabatt på träning på Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt när du tecknar ett 12 månaders autogiromedlemskap.

20 procent rabatt på träning på Actic

Vårdförbundet Direkt