Har du råd att gå i pension?

Välkommen på webbinarium där Ulrik Sundin från Pensionsmyndigheten lotsar dig genom pensionsdjungeln och svarar på dina frågor.

Att sätta sig in i hur pensionssystemet fungerar, vad som påverkar pensionen och hur du själv kan påverka din pension kan kännas svårt och krångligt, för en del också väldigt avlägset. Vi vill hjälpa dig att öka dina kunskaper så att du kan fatta trygga beslut kring din pension - det är din framtid det handlar om!

Datum och tid

19 maj klockan 18.00-19.00.

VÄLKOMMEN!

ANMÄL DIG TILL WEBBINARIET
Gratis onlineträning med Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt på träning hos Actic. Just nu får du även testa appen Actic Anywhere gratis fram till 31 maj.

Träna gratis online fram till 31 maj!
Vanliga frågor och svar till Vårdförbundet

Vi har samlat de vanligaste frågorna som kommer till Vårdförbundet Direkt i flera FAQ. Om du inte hittar svar på din fråga kan du kontakta Vårdförbundet Direkt på telefon 0771-420 420 eller via webben.

Hitta frågor och svar
OB för vårens och sommarens storhelger

Påsk, valborg, pingst och midsommar – vad gäller egentligen för OB-ersättningar under vårens och sommarens storhelger? Vi har hela listan.

Se vårens och sommarens OB-listor

Vårdförbundet Direkt