Uppföljning av sommaren och samverkan - Välkommen till en heldag den 13 september

Vi vill bjuda in dig som är förtroendevald till en heldag onsdag den 13 september kl. 9-16.

På avdelning Stockholms heldagar för förtroendevalda på arbetsplats möts förtroendevalda med facklig tid, förtroendevalda på arbetsplats tillika skyddsombud på arbetsplats och avdelningsstyrelsen för en dag med utbildning, erfarenhetsutbyte och nätverksskapande i fokus.

Prata med din chef och sök ledigt med bibehållen lön inom ramen för lag om facklig förtroendemans ställning på arbetsplatsen och arbetsmiljölagen.

Vi ser fram emot att just du kommer och deltar!

Styrelsen avdelning Stockholm

Uppföljning av sommaren och samverkan eller lön?

Tid och lokal

Den 13 september kl. 09.00-16.00 (inkl. lunch) på Nationella kansliet, lokal Mötesplatsen Adolf Fredriks Kyrkogata 11.

Anmälan

Anmäl dig senast den 5 september. Kom ihåg att anmäla ev. matallergi. Observera att vi har nötallergiker i vår grupp!

Brukar du titta på Prideparaden? – Varför inte gå med!

Kom till Rålambshovsparken 3 augusti! Vi möts för picknick/wraps kl. 11:30 i Rålambshovsparken, mellan Boulebar och vattnet. Titta efter plakaten så hittar du oss! Ca kl. 12.30 tar vi en gemensam promenad till vår plats i tåget. Alla medlemmar i Vårdförbundet är varmt välkomna med familj och vänner - oavsett var i landet ni bor.

Avtal 2019

Vårdförbundet har slutit ett nytt treårigt centralt avtal för drygt 90 000 medlemmar i region, kommuner och kommunala bolag.

Läs allt om Avtal 2019
Se vår lönestatistik för 2018

Nu kan du hitta den senaste lönestatistiken – för 2018 – i vårt lönestatistikverktyg. Nytt är också att du kan använda verktyget i din mobil eller läsplatta.

Till statistiken
Värva kollegor - få fin gåva från Delicard!

Du har dessutom chansen att bli vår rekryteringsstjärna och vinna en SPA-helg! Erbjudandet gäller 1 maj till och med 31 augusti.

Värva kollegor - få fin gåva från Delicard
Ändra dina uppgifter

Det är viktigt att vi har rätt uppgifter om dig som är medlem. Då kan vi nå dig med aktuell information och du finns med i vår lönestatistik.

Ändra dina uppgifter här

Vårdförbundet Direkt