Dags för årsmöte!

Vi ställer inte in, vi ställer om! På måndag startar det digitala årsmötet i Vårdförbundet avdelning Stockholm. Skapa ditt inloggningskonto för att kunna delta och påverka!

Årsmötet i avdelning Stockholm startar den 12 oktober klockan 9.00 och pågår till den 15 oktober klockan 19.00.

Underhållning och insamling till Girl Child Education Fund

Mötet avslutas med en stunds skratt genom Digital After Work/Digital After Årsmöte med Marika Carlsson.

Under hela årsmötesveckan genomför vi en insamling till förmån för Girl Child Education Fund. Det vi fått in under veckan och resten av året lämnas över i slutet av årsmötet. Ge ditt bidrag och hjälp föräldralösa flickor i Afrika att få gå i skolan. Swisha till 1235577176, märk inbetalningen med ICN-401.

Välj själv när du vill logga in och i vilka punkter du vill engagera dig. Du behöver inte anmäla dig i förväg. Delta i årsmötet via din dator, mobil eller surfplatta.

Förberedelser för att delta i årsmötet

• Skapa ditt konto i mötessystemet VoteIT - Du behöver skapa ett konto för att kunna delta i årsmötet. När du skapar kontot föreslår systemet ett användar-ID. För tydlighet och transparens bör du använda ditt för- och efternamn som användarnamn. SKAPA DITT KONTO FÖR ATT KUNNA DELTA I ÅRSMÖTET HÄR.
  • Använd rätt webbläsare - Vi rekommenderar Chrome, Edge eller Firefox när du deltar i årsmötet. Det fungerar inte att använda Internet Explorer.

Som medlem i Vårdförbundet är du med och påverkar - tillsammans gör vi skillnad.

Varmt välkommen!

Program, förberedelser och allt annat du behöver veta om årsmötet 2020 finns här.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga