Årsmöte 9 oktober!

Inspirationsföreläsning, buffé och för fram din åsikt!

Årsmöte på Norra Latin den 9 oktober. Lämna din input till 2020 års verksamhet, mingla med kollegor över en god buffé och lyssna på Torkild Sköld som föreläser. Vi hoppas att du kommer!

Lämna gärna redan nu dina förslag på medlemsaktiviteter inför 2020.

16.30 Start avprickning

17.00 Mingel & buffé

18.00 Mötet startar och föreslås ledas av Catrin Johansson som är förbundsstyrelseledamot. Eventuella motioner kommer att avhandlas, det nya avtalet (HÖK 19) diskuteras och du tar förhoppningsvis chansen att lämna dina förslag på medlemsaktiviteter inför 2020.

19.30 På scen Torkild Sköld, inspirationsföreläsning. Torkild Sköld är en ledare och inspiratör som får dig att tänka till och skratta för att kunna se verkligheten med nya ögon.

20.30 Tack för ikväll

Anmälan

Anmäl dig gärna direkt, men senast 18 september. Observera att din anmälan är bindande. Det går också att dyka upp utan att anmäla sig, men då utan mat och dryck.

Handlingar

Handlingar skickas via e-post till dig som är anmäld och läggs ut på webben senast 25 september, se www.vardforbundet.se/stockholm.

Har du några frågor?

Gunilla George, ordförande avdelning Stockholm
gunilla.george@vardforbundet.se

Årsmötesaffisch
Skriv gärna ut affischen och sätt upp den på din arbetsplats.

Enkät - Vilka medlemsaktiviteter vill du ha under 2020?

Passa på att bidra till vår verksamhetsplanering 2020! Syftet med enkäten är att få en fingervisning om vilka aktiviteter medlemmarna i avdelning Stockholm gärna vill ha framöver.

Fyll i enkäten nu!
Skriv en motion till årsmötet 2019

En motion är ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. Det kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet hittills inte gjort bra och därför önskar förändra.

Vi ser fram emot din motion!
Nominera till avdelning Stockholms valberedning

Hösten 2019 ska det ske fyllnadsval till valberedningen på ordinarie årsmöte den 9 oktober. Du har nu möjlighet att nominera dig själv eller någon annan till uppdraget.

Nominera dig själv eller någon annan!
Valberedningens förslag inför extra årsmöte 2019

Här presenteras valberedningens förslag. Extra årsmöte genomförs på webben mellan kl. 12.00 den 2 september och kl. 12.00 den 9 september. Valet kommer att vara helt digitalt via en webbröstning och du kommer att få en kallelse till extra årsmötet två veckor innan.

Ta del av valberedningens förslag
Medlemsaktiviteter

Läs mer om alla spännande aktiviteter och anmäl dig redan nu! Du kan välja mellan kompetenshöjande föreläsningar eller att träffa kollegor under mer lättsamma former. Tips! Träffa avdelningsstyrelse på en lunch i Södertälje.

Kika efter om det finns något som passar dig!
Ändra dina uppgifter

Det är viktigt att vi har rätt uppgifter om dig som är medlem. Då kan vi nå dig med aktuell information och du finns med i vår lönestatistik.

Ändra dina uppgifter här

Vårdförbundet Direkt