Röntgensjuksköterska? Vi bjuder på lunch!

Olivia Fransson, röntgensjuksköterska på KS. I traumarummet.

Missa inte chansen att äta lunch med kollegor och diskutera yrkesfrågor!

Fira din yrkesdag med lunch och träffa kollegor. Ta gärna med dig en kollega som ännu inte är medlem i Vårdförbundet som är röntgensjuksköterska. Bli medlem på plats!

Självklart är även du som är student välkommen!

8:e Medlemslunch för röntgensjuksköterskor (Centra Danderyd)
8:e Medlemslunch för röntgensjuksköterskor (Centra Huddinge)
8:e Medlemslunch för röntgensjuksköterskor (Centra Söder)
8:e Medlemslunch för röntgensjuksköterskor (Centra Solna)
8:e Medlemslunch för röntgensjuksköterskor (Södertälje sjukhus)

Så här stärker du ditt yrke på yrkesdagen

Du som medlem kan också vara med och bidra genom att lokalt informera allmänheten och kollegor om vilka vi är och vad vi gör. Sätt upp affischerna nedan där ni tillsammans skriver vad det bästa med ert yrke är, ordna en tipsrunda, bjud in en politiker till jobbet eller ordna ett medlemsmöte där ni hittar nya sätt att arbeta för bättre karriär.

Se till att ni syns på sociala medier

Skriv, fota, filma och berätta om ditt viktiga yrke i sociala medier. Var stolt! Tagga gärna med #minyrkesdag så kan vi se hur ni firar runtom i landet.

Ordna en tipsrunda

Fira yrkesdagen med att ordna en tipsrunda om ditt yrke. Vi har tagit fram en tipsrunda som du skriver ut själv.

Sätt upp affischer

Rabatt på profilprodukter

Vi har även särskilda erbjudanden på produkter i vår medlemsbutik. Vad sägs om vår ljusblåa 0,5 liters termos ordinarie pris 85 kr, nu rabatterad till 50 kr. Splitt nya powerbank för 50 kr istället för 75 kr.  Sist men inte minst finns en axelremsväska 125 kr (ordinarie pris 200). Logga in i vår medlemsbutik (länk nedan) och gå sedan till Profilprodukter och Rea. Erbjudandena gäller från 4 till och med 14 november.

Till medlemsbutiken (du behöver logga in för att se våra erbjudanden).

Läs röntgensjuksköterskebloggen

Flera av våra duktiga bloggare skriver inlägg till yrkesdagen.
Till röntgensjuksköterskebloggen