Corona och Vårdförbundets verksamhet i Stockholm

Vårdförbundets verksamhet i Stockholm påverkas av rådande situation. Här får du mer information om det och kan också läsa var du kan hålla dig uppdaterad på läget.

Inställda aktiviteter

Vårdförbundets medlemmar gör alltid ett otroligt viktigt jobb varje dag. I dagsläget är det prioriterat att vi alla håller oss friska utifrån vårt samhällsansvar. Vårdförbundet tar sitt ansvar i detta och har på grund av nya restriktioner från Regionen och en rad myndigheter och regeringen valt att ställa in en rad planerade aktiviteter i Stockholm framöver.

Vi tar en dag i taget och en vecka i taget och följer senaste nytt precis som alla andra när vi fattar beslut. Vi gör dagliga bedömningar om vad vi prioriterar. Är du anmäld till en aktivitet som blir inställd kommer du att få ett e-post om detta.

Information om coronaviruset och ditt arbete

Vårdförbundet arbetar för dig som medlem och följer utvecklingen av coronavirusets spridning. Läget kan snabbt förändras och därför samlar vi information för dig som medlem och uppdaterar den kontinuerligt. Läs gärna våra frågor och svar för att få koll på vad som gäller i ditt arbete.