Nominera inför Previaklubbens webbårsmöte 2020 – val till styrelsen

Våren 2020 ska det genomföras ett webbårsmöte med val till Previaklubbens styrelse genom webbomröstning. Du som är medlem och har din anställning inom Previa AB har nu möjlighet att nominera dig själv eller någon annan till uppdraget.

Vi behöver välja en ny styrelse och för att så många som möjligt ska kunna delta och påverka kommer valet vara helt digitalt via en webbomröstning. Val till styrelsen genomförs på webben och omröstningen pågår mellan kl. 12.00 den 11 mars till kl. 12.00 den 18 mars. Du kommer att få en kallelse två veckor innan.

Att tänka på

• Endast medlemmar kan nomineras till uppdragen.
  • Endast medlemmar kan nominera.
  • Kom ihåg att tillfråga den som nomineras.
  • Den nominerade behöver ha sin anställning inom Previa AB.
  • Mandatperioden för uppdraget är 31 oktober 2022.

Jag vill nominera! Du kan nominera fram till den 9 februari 2020.

Önskar du nominera samma person till flera uppdrag så behöver du fylla i ett formulär för varje uppdrag.

Ta del av verksamhetsberättelsen och verksamhetsplanen 2020-2022. Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ordförande Karin Forsberg Selin på e-post karin.forsbergselin@vardforbundet.se.

Ytterligare information och inkommande nomineringar kommer att läggas ut på webben framöver.

Välkommen med din nominering och tack för ditt engagemang!

Vårdförbundets Previaklubb

Skapa webbkonto!

För att kunna delta i omröstningen måste du ha ett webbkonto på Vårdförbundet. Följ anvisningarna för att skapa ett webbkonto här. Har du ett webbkonto kan du enkelt ändra dina medlemsuppgifter.

Skapa webbkonto!
Ändra dina uppgifter

Du får detta mejl för att du i vårt medlemssystem står registrerad som anställd på Previa AB. Om detta inte stämmer bör du uppdatera dina uppgifter.

Ändra dina uppgifter här!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga