Hösten 2019 ska det ske fyllnadsval till avdelningsstyrelsen. Du har nu möjlighet att nominera dig själv eller någon annan till uppdraget.

Att tänka på:

• Endast medlemmar kan nomineras till uppdragen.
  • Endast medlemmar kan nominera.
  • Kom ihåg att tillfråga den som nomineras.
  • Mandatperioden för uppdraget är t.o.m. 2021-10-31.

Du kan nominera fram till 31 augusti 2019.

Styrelseuppdraget innebär ett stort fokus på att leda och organisera, prioritera, kommunicera, mobilisera och påverka. Rollbeskrivningarna är beslutade av Förbundsstyrelsen under 2015/2016. Här hittar du den fullständiga texten. Ytterligare information och inkomna nomineringar kommer att läggas ut på webben framöver.

Har du frågor är du välkommen att kontakta valberedningen.

Välkommen med din nominering!

20 procent rabatt på träning på Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt när du tecknar ett 12 månaders autogiromedlemskap.

20 procent rabatt på träning på Actic
Ta nästa steg i din karriär

Nu har vi två nya tjänster för dig som vill utvecklas och komma framåt i din karriär - karriärcoachning och CV-granskning. Det går till så att du kontaktar våra karriärrådgivare genom Vårdförbundet Direkt, eller skickar din CV för granskning genom vårt webbformulär.

Läs mer om våra nya karriärerbjudanden
Lönestatistik

Att undersöka vilken lön andra i ditt yrke har är bra inför lönesamtalet eller när du söker nytt arbete. Vårdförbundets lönestatistik ger dig som är medlem bästa möjliga överblick och argument när det gäller din lönenivå.

Ta del av vår lönestatistik
Ändra dina uppgifter

Det är viktigt att vi har rätt uppgifter om dig som är medlem. Då kan vi nå dig med aktuell information och du finns med i vår lönestatistik.

Ändra dina uppgifter här

Vårdförbundet Direkt