Hur ser dina pensionsdrömmar ut?

Genom ditt medlemskap i Vårdförbundet har du nu chansen att delta i ett digitalt informationsmöte.

Folksam informerar om pension digitalt i höst

Pension - ett ämne som berör, men många av oss kanske tänker att det är långt dit... Eller ska du snart gå i pension? Funderar du på när det kan vara dags? Är du nyfiken på hur du spara på bästa sätt?

Din pension bygger på flera delar

Allmän pension, tjänstepension och eget sparande. Det finns flera faktorer som påverkar hur stor din pension blir - hur mycket du tjänar under ditt arbetsliv, när du väljer att gå i pension och hur du placerar de delar du själv kan påverka. Genom ditt medlemskap i Vårdförbundet får du nu chansen att digitalt delta på ett informationsmöte.

En representant från Folksam pratar pension, berättar hur pensionssystemet ser ut och vad du får för det du betalar för. Även om du tycker du har långt kvar till pension, logga in och lyssna - Det är ändå du som har störst möjlighet att påverka din ekonomiska framtid!

Anmäl dig via länkarna nedan till det tillfälle som passar dig bäst, platserna är begränsade! Först till kvarn!

OBS! För dig som arbetar inom privat verksamhet: Anmäl dig till tillfället den 14 oktober, då Folksam pratar om just dina villkor gällande pensionen

Anmälan och information om digitalt pensionsmöte 14 september

Anmälan och information om digitalt pensionsmöte 21 september

Anmälan och information om digitalt pensionsmöte 14 oktober för dig som arbetar inom privat verksamhet