Spännande, roligt och utvecklande uppdrag för dig med engagemang och driv! Är du den vi söker?

Team Support och utbildning söker en förtroendevald för ett Skåneövergripande uppdrag. I uppdraget ingår att representera Vårdförbundet genom exempelvis deltagande vid medlemsmöten, olika typer av uppsökande verksamhet, medlemsvårdande aktiviteter samt att stötta de medlemmar som så efterfrågar i enskilda medlemsärenden.

Som teammedlem åtar du dig att svara för att synliggöra och förmedla Vårdförbundet och vår politik i olika forum inom region Skåne.

I teamet ingår även förtroendevalda med ansvar för utbildning av förtroendevalda/skyddsombud, att i funktionen TGF (tillgänglig förtroendevald), via mail och telefon, ge råd och stöd till medlemmar och förtroendevalda/skyddsombud samt chefskontaktperson.

Som person är du van att jobba målstyrt, du är orädd och pedagogisk, har en god samarbetsförmåga och kan anpassa ditt arbetssätt efter person och situation. Du ska trivas med att arbeta med uppsökande verksamhet och att vara där medlemmar och potentiella medlemmar finns. Vi hoppas att du har kunskap om Vårdförbundet och vår politik, samt ett driv och engagemang för Vårdförbundet och våra medlemmar.

Du behöver ha en anställning inom Region Skåne samt vara förtroendevald för att kunna lämna in intresseanmälan. Tillträde enligt överenskommelse. Vi kommer tillämpa en löpande rekrytering.

Jag vill skicka in en intresseanmälan!

Vid frågor, kontakta teamledare Johanna Ödell: johanna.odell@vardforbundet.se

Vi ser fram emot att höra av dig!